CHAE Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 Vad föranledde detta raseriutbrott? Det märks dock att forumet överlag blivit mindre. Inte så mycket inlägg, mer än här inne då 😛 Ja, det var en kul kille... Minns bla ChromaWoods, han med kontrollrummet, DeDe, Altzi... Ja, det finns fler givetvis. Ja, så kan det gå... 🙁 ... tiden går och vi med den... Unnahub ☺️ Det minns jag inte 😕😱 Förvisso, men som Hackeman m fl sjöng en gång: "Forumet är vad vi gör det till" 😑 Hur kan Taylor Swift ha miljarder av youtube-views? Because you touch yourself at night, that's why! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 PT!!! 😠 Yeah, you see, slej! I. DITT. ANSIKTE!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 Det ÄR ett tag sedan, Overkill minns mig nog, Paz likaså. Long time ago... Blev medlem -06 tror jag. Sedan hängdes det av och till på Kontrollrummet oxo... Ja, djävlar... Sedan kom livet emellan. Det är det bästa med längsta. Här har vi inget liv. Här blev det en väldig turbulens för ett och ett halvt år sedan. Tidningen skulle läggas ned vilket de flesta forumdeltagarna inte visste , överheten gick bananas, jag blev utslängd på livstid osv. När röken hade lagt sig skulle studio bli en webtidning som aldrig kom igång riktigt och deltagandet hade sjunkit betydligt. Det är hur som helst kul när det dyker upp någon "ny" i längsta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 [...] Det är hur som helst kul när det dyker upp någon "ny" i längsta. Typ Analogfreak-Fredrik? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 Hur kan Taylor Swift ha miljarder av youtube-views? Det är väl där man får kolla hennes musik. Finns hon med nån annanstans på nätet? Hur många views har du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 Typ Analogfreak-Fredrik? 😉 Jag har inte sett till honom efter det att jag blev utslängd. Till slut behövdes det inte många inlägg innan man visste att det var han med nytt nick. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 Ja Taylor Swift är nog populär för att hon har så catchiga låtar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 Imorgon ska jag till Berlin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 I mitt ansikte 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 Ja Taylor Swift är nog populär för att hon har så catchiga låtar. Det är absolut en bidragande faktor. Men sen är hon en grym artist också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 Imorgon ska jag till Berlin Ska du se muren? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 Ska du se muren? Har sett den tidigare, men det lär bli så ändå då mina vänner jag åker med aldrig varit i Berlin. Vi åker dit främst för att kolla in nattlivet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 #nattugglor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 😑 Strömmen har gått så får inget kaffe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 (redigerat) #akffeåkamelbule Redigerat 8 juli 2015 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 Fick feeling och åkte till skjutbanan, tillbringade ett par timmar med att producera hål i papp och bulor i stålplåt. Bula var det i brallan också 😊😱 nothing quite beats the feeling... Efter en smådeppig dag så känns det så där avslappnat och skönt nu, lite som efter ett nupp. ☺️ En del säger att jag har en våldsam hobby... my ass... En kopp nu och sedan ska jag dyka in i Härenstams memoarer "Morsning & goodbye". 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 va gott! vi ska se avsnitt 2 å 3 av true detective säs 2. kanske en java på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 Ja, tack... men jag drack precis en fafke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 vagott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 fagott 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 [...] En kopp nu och sedan ska jag dyka in i Härenstams memoarer "Morsning & goodbye". 🙂 Den är skitbra 🙂 😳 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 ☺️ Åsså vart vi avbrutna i tittandet 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 Nuppavbrott? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 Sköööönt. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 UNNAHUB xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 Unnahub indeed Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 Igår drömde jag att Fidden skulle bli pappa. grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 juli 2015 Dela Postat 8 juli 2015 Nuppavbrott? 😳 Nja 😄 kom förbi nån Aja nu har jag å sett tre avsnitt. Spännande äre! Igår drömde jag att Fidden skulle bli pappa. grattis! Grattis fidden 😮 Efter helgen blire å ta itu med grahns låt 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts