Naymari Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Jag såg tv-programmet där han var mäklare, och det är ingen som jag skulle köpa nåt av, men han är ju uppenbarligen framgångsrik. Jag kan slå vad om att han lik förbannat hade kunnat sälja till dig, om han hade velat. Säga vad man vill om säljar-personat. Han vet vad han behöver göra för att få sin vilja igenom. En riktigt duktig affärsman, ska bli kul att läsa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 In till stan och ta en bira. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 ska på ettårskalas sen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 ska på ettårskalas sen! Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Grattis! tackar! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 beställt 1st av denna från 4sound 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Idag blir det gatsten i tour de france. Det låter som givna krascher. Edit: Jag menar att man kör på gatsten. Dagens garv! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 beställt 1st av denna från 4sound 🙂 Well done 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 [...] beställt 1st av denna från 4sound 🙂 Mono-fantast? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Det låter bra. Är det fortfarande så med dessa piller att man mår sämre först när man börjar ta dem? Ja så är det. Har nog inte riktigt nått tröskeln än, mår dåligt igen när jag tagit morgondosen. Det är först på kvällen och morgonen efter som jag mår bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/83820 Postal light 😄 Verkar ha haft en hyfsat dålig dag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Idag tror jag medicinen börjat verka, för jag är alldeles kär och sånt. 🤪🥰 🥰 Kul Fidden! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 https://www.youtube.com/watch?v=EqWRaAF6_WY xD Edith: Nej, Gifen var inte menad att vara sarkastisk, även om den kan framstå så 😛 Lugnt 😄 Andra dejten me henne gick jättebra, var mer avslappnat nu. Vi var o badade, och sen såg vi film. Vi har lätt roligt och är på samma våglängd på nått sätt som är svårt att förklara. Börjar verkligen gilla henne. ☺️😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Ööh... Tittade just på streamad TV. Mäktade med ett halvt avsnitt av en mexikansk-dubbad Fresh Prince 🤪 som jag råkade halka in på helt random. Mycket "hola" och hårda betoningar på r. Detta kunde man nog ha mer behållning av på fyllan, synd att man nästan slutat dricka... Anar ett dilemma här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Jag vart uppe vid halv sju i morse och drack akffe på verandan. Omedelbart kom grannen över (som tycker att vi är dödspolare 😠 ) och satte sig i en stol bredvid och började prata om att alla "satans tiggare" har blivit "[...] ett jävla problem till och med här i Vejbystrand"... Jag svarade - Inte innan klockan åtta, kompis 😏 Gå hem. Sambon tycke att det var bra gjort 🙂🥰 (Hon hade f ö gått loss och skällt ut honom om hon varit vaken) Mvh God granne 🙂 Bra där Chae. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 HungriiiiiGGGGG 😠 :angry: 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Dagens garv! 😆 😄 Hade varit kul se DG stå och kasta stenar på cyklisterna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 xD Lugnt 😄 Andra dejten me henne gick jättebra, var mer avslappnat nu. Vi var o badade, och sen såg vi film. Vi har lätt roligt och är på samma våglängd på nått sätt som är svårt att förklara. Börjar verkligen gilla henne. ☺️😊 Kul, Memphis! Hoppas det fortsätter så! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 😄 Hade varit kul se DG stå och kasta stenar på cyklisterna. Jag tänkte att jag kanske blev lite övertydlig där, men va fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Man borde bli piggare av en tupplur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 HungriiiiiGGGGG 😠 :angry: 🙂 Mätt! En å nitti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 ☺️😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Eller nä smörgåstårta varte! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Yo 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 HE gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Kul, Memphis! Hoppas det fortsätter så! Tack Pappa Killis! ☺️ Eller ja, alltså, du e ju inte Min Pappa. Tror jag. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Tack Pappa Killis! ☺️ Eller ja, alltså, du e ju inte Min Pappa. Tror jag. 😳 Nej Memphis, jag är din pappa 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 It's funny because it's true 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts