Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Jag såg tv-programmet där han var mäklare, och det är ingen som jag skulle köpa nåt av, men han är ju uppenbarligen framgångsrik.

Jag kan slå vad om att han lik förbannat hade kunnat sälja till dig, om han hade velat.

Säga vad man vill om säljar-personat. Han vet vad han behöver göra för att få sin vilja igenom. En riktigt duktig affärsman, ska bli kul att läsa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det låter bra. Är det fortfarande så med dessa piller att man mår sämre först när man börjar ta dem?

Ja så är det. Har nog inte riktigt nått tröskeln än, mår dåligt igen när jag tagit morgondosen. Det är först på kvällen och morgonen efter som jag mår bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

xD

tumblr_inline_njneslp6sN1t7oi6g.gif

Edith: Nej, Gifen var inte menad att vara sarkastisk, även om den kan framstå så 😛

Lugnt 😄 Andra dejten me henne gick jättebra, var mer avslappnat nu. Vi var o badade, och sen såg vi film. Vi har lätt roligt och är på samma våglängd på nått sätt som är svårt att förklara.

Börjar verkligen gilla henne. ☺️😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Ööh...

Tittade just på streamad TV. Mäktade med ett halvt avsnitt av en mexikansk-dubbad Fresh Prince 🤪 som jag råkade halka in på helt random. Mycket "hola" och hårda betoningar på r. Detta kunde man nog ha mer behållning av på fyllan, synd att man nästan slutat dricka...

Anar ett dilemma här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vart uppe vid halv sju i morse och drack akffe på verandan. Omedelbart kom grannen över (som tycker att vi är dödspolare 😠 ) och satte sig i en stol bredvid och började prata om att alla "satans tiggare" har blivit "[...] ett jävla problem till och med här i Vejbystrand"... Jag svarade

- Inte innan klockan åtta, kompis 😏 Gå hem.

Sambon tycke att det var bra gjort 🙂🥰 (Hon hade f ö gått loss och skällt ut honom om hon varit vaken)

Mvh

God granne 🙂

Bra där Chae.

Link to comment
Dela på andra sajter

xD

Lugnt 😄 Andra dejten me henne gick jättebra, var mer avslappnat nu. Vi var o badade, och sen såg vi film. Vi har lätt roligt och är på samma våglängd på nått sätt som är svårt att förklara.

Börjar verkligen gilla henne. ☺️😊

Kul, Memphis! Hoppas det fortsätter så!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...