Naymari Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 (redigerat) Vad är det för butik? Damunderkläder? Sexhjälpmedel? Inredningskrimskrams. Ljusstakar, glas, burkar, etc. 🙂 Redigerat 7 juli 2015 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 PT fick du åxå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 De e gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Norrländsk segway 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Jetegått Norrländsk segway 😑 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 vill ha! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Har beställt hem 3 böcker jag ska ha som sommarlektyr under min lediga månad i Augusti. Ska bli intressant! får jag tid över (antagligen inte) ska jag även bränna av det sista i denna: Läste halva och skummade igenom resten till en uppsats. Men det boken är sjukt bra så måste lusläsa hela, känner jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Det låter bra. Är det fortfarande så med dessa piller att man mår sämre först när man börjar ta dem? Mm, har en del tråkiga erfareheter med sådana där piller. Inte använt själv men väl närstående. Det finns en risk med vissa av dem, det kan slå iväg något helvetes med totalt motsatt verkan med förödande konsekvenser. Jag var snabb, sover väldigt lätt och förhindrade därmed ett självmord med just sådana här piller involverade. It´s risky, men när man får sorten, dosen mm, rätt så är det en befrielse för personen som tar dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 (redigerat) Kurdisk/irakisk Seg Way, helt värdelösa egentligen. De är kända för att... ähum... säcka ihop... Redigerat 7 juli 2015 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 It´s risky, men när man får sorten, dosen mm, rätt så är det en befrielse för personen som tar dem. Jag har ätit dom själv i över 20 år, så jag ska väl ha nått det andra stadiet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 (redigerat) Jag har ätit dom själv i över 20 år, så jag ska väl ha nått det andra stadiet. Med väldigt stor säkerhet ☺️ Det är i borjan av medicineringen samt vid ett ev. byte som det kan gå south big time beroende problematiken initialt... 😆😄😆 Redigerat 7 juli 2015 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Jasså har Pensado´s Place gett ut en bok? Va coolt!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 ...och gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 De vart krögarpytt på det! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Jasså har Pensado´s Place gett ut en bok? Va coolt!! 😄 Yes! Den verkar vara uppdelad på både Dave's och Herb's karriärer. Ska bli enormt intressant. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Härligt! väntar på att de ska ringa från musikaffärn så jag får hämta min nya akke! hoppas den kommer senast torsdag! SÅ JÄVVLA KAFFESUGEN men jag har redan druckit en panna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Den där eklund tycker jag verkar va en slirig typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 (redigerat) Idag blir det gatsten i tour de france. Det låter som givna krascher. Edit: Jag menar att man kör på gatsten. Redigerat 7 juli 2015 av Den Gode Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Jag tror mer på njursten... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 kaffra eller inte kaffra är frågan 😊 Jag tror mer på njursten... 😑 just det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Jag tror faktiskt på en kaffe på det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 fixat autogiro till skoogs bränsle nu. 😑. hej då OK! Jag tror faktiskt på en kaffe på det! som diesel för själen 😳 ...japp får bli en panna till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Den där eklund tycker jag verkar va en slirig typ. Varför? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 regnar ute Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Kaffesugen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 så sugen att jag var tvungen använda micke h:s favvotypsnitt. 😉 men jag sitter vid datorn uppe o perkken är nere så det får bero en stund. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Varför? Jag såg tv-programmet där han var mäklare, och det är ingen som jag skulle köpa nåt av, men han är ju uppenbarligen framgångsrik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts