Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Har beställt hem 3 böcker jag ska ha som sommarlektyr under min lediga månad i Augusti.

salj-konsten-att-salja-vad-som-helst-till-vem-som-helst.jpg

the-pensado-papers.jpg

13048734_O_3.jpg

Ska bli intressant! får jag tid över (antagligen inte) ska jag även bränna av det sista i denna:

19098435.jpg

Läste halva och skummade igenom resten till en uppsats. Men det boken är sjukt bra så måste lusläsa hela, känner jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter bra. Är det fortfarande så med dessa piller att man mår sämre först när man börjar ta dem?

Mm, har en del tråkiga erfareheter med sådana där piller. Inte använt själv men väl närstående. Det finns en risk med vissa av dem, det kan slå iväg något helvetes med totalt motsatt verkan med förödande konsekvenser. Jag var snabb, sover väldigt lätt och förhindrade därmed ett självmord med just sådana här piller involverade. It´s risky, men när man får sorten, dosen mm, rätt så är det en befrielse för personen som tar dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

It´s risky, men när man får sorten, dosen mm, rätt så är det en befrielse för personen som tar dem.

Jag har ätit dom själv i över 20 år, så jag ska väl ha nått det andra stadiet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag har ätit dom själv i över 20 år, så jag ska väl ha nått det andra stadiet.

Med väldigt stor säkerhet ☺️ Det är i borjan av medicineringen samt vid ett ev. byte som det kan gå south big time beroende problematiken initialt...

11707854_862365843856003_1000330875942486038_n.jpg?oh=8bd250955d92ec008ad32446b7f442b2&oe=56218244

😆😄😆

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...