Den Gode Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Gjorde två repmöten med kom jag på. Men nu har jag gjort mitt för rikets säkerhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Skjut först, snacka sedan. När jag tänker på det så fungerar det nog även på pratiga grannar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 (redigerat) Tänk om man skulle skriva ut varje sida i alla längsta trådar, ge ut dem i bokform i volymer för varje år och sälja från dörr till dörr juletid. 😆 Undrar hur många som skulle nu... nappa..? 😳 Redigerat 7 juli 2015 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Tänk om man skulle skriva ut varje sida i alla längsta trådar, ge ut dem i bokform i volymer för varje år och sälja från dörr till dörr juletid. 😆 En del grejer är rätt kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Jag vart uppe vid halv sju i morse och drack akffe på verandan. Omedelbart kom grannen över (som tycker att vi är dödspolare 😠 ) och satte sig i en stol bredvid och började prata om att alla "satans tiggare" har blivit "[...] ett jävla problem till och med här i Vejbystrand"... Jag svarade - Inte innan klockan åtta, kompis 😏 Gå hem. Sambon tycke att det var bra gjort 🙂🥰 (Hon hade f ö gått loss och skällt ut honom om hon varit vaken) Mvh God granne 🙂 Riktigt bra sagt! Jag är så konflikträdd att jag antagligen hade suttit där med mitt affke och fått ont i magen av ångest istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Som julkorven man kan slå ihjäl en gris med. DEN e kul! 😳 Ninja på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Tänk om man skulle skriva ut varje sida i alla längsta trådar, ge ut dem i bokform i volymer för varje år och sälja från dörr till dörr juletid. 😆 Undrar hur många som skulle nu... nappa..? 😳 Det vore ju något. Alexander, 9 år: Hääääj, vill ni köpa jultidningar? Hemmafru Jansson: Jamen SÅ trevligt. Har du den där...eh..."Längstah boken"? Den lär vara trevlig 🙂 Alexander, 9 år: Näää... Hemmfru Jansson: 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Riktigt bra sagt! Jag är så konflikträdd att jag antagligen hade suttit där med mitt affke och fått ont i magen av ångest istället. I don't start wars; I prevent them 😑 Mvh Typ FN fast inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 I don't start wars; I prevent them 😑 Mvh Typ FN fast inte Det är så vi ska säga om vi blir anfallna; "inte innan 8, kompis!" 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Before Eight är oxå gott.. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Don´t start wars, end them... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Det är så vi ska säga om vi blir anfallna; "inte innan 8, kompis!" 😄 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 (redigerat) Antar att studiebidraget är högre nu för tiden. Löfven höjd lån-delen med 1000 spänn per månad, vill jag minnas. Lever på lånade pengar. Nu under sommaren får jag dock inga studiemedel. Redigerat 7 juli 2015 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 När jag gick i gymnasiet var det 750 spänn/mån 😑 Gymnasiet låg på 1050:-:mån, har jag för mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Idag tror jag medicinen börjat verka, för jag är alldeles kär och sånt. 🤪🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 va gott! 😄🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Idag tror jag medicinen börjat verka, för jag är alldeles kär och sånt. 🤪🥰 Sweet stuff right there! 🥰 😮😆 :lol: 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Jasså nu fattar jag 😱😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Idag tror jag medicinen börjat verka, för jag är alldeles kär och sånt. 🤪🥰 Tack 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 (redigerat) Ni två....? 😱😊 Redigerat 7 juli 2015 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Snart lunch! 😱😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 I don't star wars; I prevent them 😑 Mvh Typ FN fast inte 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 (redigerat) Nyss öppnat på jobb. Trivs faktiskt rätt bra med att stå i butik. Lite jobbigt dock att kassan står riktad rakt mot skyltfönstret ut på gatan. Man känner sig lite som på zoo när folk går och tittar in. 😛 Igår t.ex gick en tjej jag dejtade ett tag förbi. Det var den jobbigaste ögonkontakten jag haft i hela mitt liv. 😆😱 Redigerat 7 juli 2015 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Idag tror jag medicinen börjat verka, för jag är alldeles kär och sånt. 🤪🥰 Det låter bra. Är det fortfarande så med dessa piller att man mår sämre först när man börjar ta dem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 juli 2015 Dela Postat 7 juli 2015 Nyss öppnat på jobb. Trivs faktiskt rätt bra med att stå i butik. Vad är det för butik? Damunderkläder? Sexhjälpmedel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts