Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Tänk om man skulle skriva ut varje sida i alla längsta trådar, ge ut dem i bokform i volymer för varje år och sälja från dörr till dörr juletid. 😆

Undrar hur många som skulle nu... nappa..? 😳

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk om man skulle skriva ut varje sida i alla längsta trådar, ge ut dem i bokform i volymer för varje år och sälja från dörr till dörr juletid. 😆

En del grejer är rätt kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vart uppe vid halv sju i morse och drack akffe på verandan. Omedelbart kom grannen över (som tycker att vi är dödspolare 😠 ) och satte sig i en stol bredvid och började prata om att alla "satans tiggare" har blivit "[...] ett jävla problem till och med här i Vejbystrand"... Jag svarade

- Inte innan klockan åtta, kompis 😏 Gå hem.

Sambon tycke att det var bra gjort 🙂🥰 (Hon hade f ö gått loss och skällt ut honom om hon varit vaken)

Mvh

God granne 🙂

Riktigt bra sagt! Jag är så konflikträdd att jag antagligen hade suttit där med mitt affke och fått ont i magen av ångest istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk om man skulle skriva ut varje sida i alla längsta trådar, ge ut dem i bokform i volymer för varje år och sälja från dörr till dörr juletid. 😆

Undrar hur många som skulle nu... nappa..? 😳

Det vore ju något.

Alexander, 9 år: Hääääj, vill ni köpa jultidningar?

Hemmafru Jansson: Jamen SÅ trevligt. Har du den där...eh..."Längstah boken"? Den lär vara trevlig 🙂

Alexander, 9 år: Näää...

Hemmfru Jansson: 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt bra sagt! Jag är så konflikträdd att jag antagligen hade suttit där med mitt affke och fått ont i magen av ångest istället.

I don't start wars; I prevent them 😑

Mvh

Typ FN fast inte

Link to comment
Dela på andra sajter

I don't start wars; I prevent them 😑

Mvh

Typ FN fast inte

Det är så vi ska säga om vi blir anfallna; "inte innan 8, kompis!" 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Antar att studiebidraget är högre nu för tiden.

Löfven höjd lån-delen med 1000 spänn per månad, vill jag minnas. Lever på lånade pengar. Nu under sommaren får jag dock inga studiemedel.

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Idag tror jag medicinen börjat verka, för jag är alldeles kär och sånt. 🤪🥰

Sweet stuff right there! 🥰

11666105_1245780742108879_3016843473359250153_n.jpg?oh=0c32621e380e249bbbdd9a08ceef3460&oe=56111499

😮😆 :lol: 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Nyss öppnat på jobb. Trivs faktiskt rätt bra med att stå i butik.

Lite jobbigt dock att kassan står riktad rakt mot skyltfönstret ut på gatan. Man känner sig lite som på zoo när folk går och tittar in. 😛

Igår t.ex gick en tjej jag dejtade ett tag förbi. Det var den jobbigaste ögonkontakten jag haft i hela mitt liv. 😆😱

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Idag tror jag medicinen börjat verka, för jag är alldeles kär och sånt. 🤪🥰

Det låter bra. Är det fortfarande så med dessa piller att man mår sämre först när man börjar ta dem?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...