k9 (oregistrerad) Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Jobbigt! Jag har fått ett pulserande, tummande tinnitus tydligen. Tor jag ska ringa 1177 bara för att se om maa bör kolla upp det. Jag är bra på att få negativa PTn nu för tiden. 😊
slejnard Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Kan stå ett serienummer på halsen fast på den delen som är skruvad mot kroppen med. Då måste man skruva loss halsen för att se det, men det orkar man ju inte alltid göra. Jo jag orkade. Syntes inget nånstans. Är iaf made in Japan och mickarna USA
k9 (oregistrerad) Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Oj Höll på att ringa en serienummer guru men sedans så såg jag vad klockan är...
slejnard Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Sku visst bli kallt till veckan 😑 Schuuuu ☺️ http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vasterbottensnytt/the-local-reder-ut-norrlandskt-begrepp
slejnard Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Skottat å laddat upp med ved! En kanna Java på det!!! 😆
slejnard Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Det är visst 16 + där de åker tour de ski idag 😳
Memphis Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Hur förvarar du bönorna när du öppnat påsen? Vad är det för bönor? Vilken kvarn? Finmalet? Väger du kaffet eller mäter du med skopa? Vilken bryggare? i en försluten glasburk. Malabar heter bönerna jag har nu. En elektrisk kaffekvarn. Finmalet ja. Mäter med skopa. Bryggaren är Wilfa Presisjon, som ju ska ha bra bryggtemperatur osv. 😕
Micke H Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Och ja, man kan göra precis som jag pratade om tidigare - jag kan skapa en "combination" och i en sån kan jag ha 16 olika sounds samtidigt och göra alla möjliga olika saker med dom. Typ spela ett ljud med en lättare touch och ett annat med en hårdare, eller lägga fem stycken samtidigt, osv osv. Så det jag vill göra är alltså fullt möjligt! Dvs i vänsterhand piano och stråkar och i högerhand bara piano och kunna ställa exakt var brytpunkten är och kunna ställa inbördes volym, mixning, etc. Den är sjukt mycket mer kraftfull än vad jag först trodde. 😮
slejnard Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 24m/s nu, upp till 30m/s senare inatt. 😱 Ganska kraftigt 😑 Ska visst bli neråt -35 här. 😑
Memphis Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Ganska kraftigt 😑 Ska visst bli neråt -35 här. 😑 Negativ vindhastighet, är det typ vacum? Man liksom sugs ihop i sig själv? Ninjad. 🙁 Igen. xD Micke le Ninjo de dubblo
slejnard Postat 10 januari 2015 Postat 10 januari 2015 Negativ vindhastighet, är det typ vacum? Man liksom sugs ihop i sig själv? 😆 Precis 😑
Recommended Posts