Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Blir fan en whiskey för pappa Chae nu 😎

Vad dricker du för någon? Har nyss fastnat för Bowmore:s 12-åriga. Den är farligt billig och fantastiskt god.

Ja alltid händer det något på spårvagnarna. Var nyss med om att en kvinna fick ett kraftigt krampanfall, vilket var otäckt. Jag och en till (hon var som tur va läkare) bar ner henne på golvet, så hon inte skulle kunna skada sig. Efter 2minuter lade det sig och hon vaknade. Det var förmodligen ett epilepsianfall. Ambulansen kom strax därefter osv. Så kan det gå, är fortfarande lite skärrad.

https://www.youtube.com/watch?v=EqWRaAF6_WY

Imorn ska jag på en andra dejt me hon tjejen (Edit, som jag pratade om igår), det e iallafall kul ☺️

tumblr_inline_njneslp6sN1t7oi6g.gif

Edith: Nej, Gifen var inte menad att vara sarkastisk, även om den kan framstå så 😛

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

... eller kom du på grund av dig? Nundge, nudge, hint, hint...

På "egen hand" så att säga, nundge, nudge, hint, hint...

Know what I mean, nundge, nudge, hint, hint, huh?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

... eller kom du på grund av dig? Nundge, nudge, hint, hint...

På "egen hand" så att säga, nundge, nudge, hint, hint...

Know what I mean, nundge, nudge, hint, hint, huh?

You lost me. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså nu kom jag av mig... 😳 :blink:

Svårt att säga vad som var bäst. Kaffe älskar jag men högaktar även din musikalitet! Har du hela låten? Kanske jag skulle kunna prova sjunga den? Vore fräsigt! Aldrig sjungt just den men den är sjysst kopp blues!

Mamma såg en björn ganska nyligt!

Din mamma! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt att säga vad som var bäst. Kaffe älskar jag men högaktar även din musikalitet! Har du hela låten? Kanske jag skulle kunna prova sjunga den? Vore fräsigt! Aldrig sjungt just den men den är sjysst kopp blues!

Alltså de vore roligt! Jag kan fixa lite längre så det går att sjunga på den. Vore roligt!

Vagott!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...