Overkill Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Är det lurendrejeri alltihop? Har ni inte fått nåt barn? Jo. Om du syftar på mitt barn så heter hon Ruth. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Imorn ska jag på en andra dejt me hon tjejen (Edit, som jag pratade om igår), det e iallafall kul ☺️ Heter hon Edit? Eller gjorde du en edit? Eller gjorde Edit en edit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Skruvat på korken sen drygt fyra år nu 😮 Grattis. Utsövd. Lagom varmt också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Jo. Om du syftar på mitt barn så heter hon Ruth. Ruth var det ja. Kul att just memphis av alla hittar en tjej som heter edit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Nu är vi i Jönköping 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 😮 :o 😮😳🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Nu är vi i Jönköping 😮 Vi, sa svinskiten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Vi, sa svinskiten. Gammalt östgötskt djungelordspråk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Vi, sa svinskiten. Gammalt östgötskt djungelordspråk. Det är bra att du försöker 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 (redigerat) Blir fan en whiskey för pappa Chae nu 😎 Vad dricker du för någon? Har nyss fastnat för Bowmore:s 12-åriga. Den är farligt billig och fantastiskt god. Ja alltid händer det något på spårvagnarna. Var nyss med om att en kvinna fick ett kraftigt krampanfall, vilket var otäckt. Jag och en till (hon var som tur va läkare) bar ner henne på golvet, så hon inte skulle kunna skada sig. Efter 2minuter lade det sig och hon vaknade. Det var förmodligen ett epilepsianfall. Ambulansen kom strax därefter osv. Så kan det gå, är fortfarande lite skärrad. https://www.youtube.com/watch?v=EqWRaAF6_WY Imorn ska jag på en andra dejt me hon tjejen (Edit, som jag pratade om igår), det e iallafall kul ☺️ Edith: Nej, Gifen var inte menad att vara sarkastisk, även om den kan framstå så 😛 Redigerat 6 juli 2015 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Nu är vi i Jönköping 😮 Vi är typ så nära varandra nu att jag nästan kan känna lukten. 😱😊 Kommer ni ner i Växjö får du säga hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Jag ska äta suSHI TILL LUNCH IDAG! Jag vet inte var jag ska ta vägen. Ska bli så sinnessjukt gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Det är bra att du försöker 🙂 Det kanske inte passade in i just det här fallet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Är det nån här som surfar på sweclockers? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Är det nån här som surfar på sweclockers? Nä. Jag är glad bara datorn går igång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Rejäl krasch i tour de france. Mitt på en raksträcka. Man stannar loppet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Å jag som inte har Eurosport längre 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Nu har jag lyssnat neosus! Lät grymt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 tackar 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Och nu har jag druckit kaffe! Grymt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Alltså nu kom jag av mig... 😳 :blink: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Gick du av? 😳 Dela med dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 (redigerat) ... eller kom du på grund av dig? Nundge, nudge, hint, hint... På "egen hand" så att säga, nundge, nudge, hint, hint... Know what I mean, nundge, nudge, hint, hint, huh? Redigerat 6 juli 2015 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Jag kom, jag gick, jag segrade! .....men vahettere fint väder. Det regnar. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 ... eller kom du på grund av dig? Nundge, nudge, hint, hint... På "egen hand" så att säga, nundge, nudge, hint, hint... Know what I mean, nundge, nudge, hint, hint, huh? You lost me. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 😊 Ska visst va en Björn synlig på ett ställe. Vi for dit men såg ingen? Myggor däremot 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Mamma såg en björn ganska nyligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Alltså nu kom jag av mig... 😳 :blink: Svårt att säga vad som var bäst. Kaffe älskar jag men högaktar även din musikalitet! Har du hela låten? Kanske jag skulle kunna prova sjunga den? Vore fräsigt! Aldrig sjungt just den men den är sjysst kopp blues! Mamma såg en björn ganska nyligt! Din mamma! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Svårt att säga vad som var bäst. Kaffe älskar jag men högaktar även din musikalitet! Har du hela låten? Kanske jag skulle kunna prova sjunga den? Vore fräsigt! Aldrig sjungt just den men den är sjysst kopp blues! Alltså de vore roligt! Jag kan fixa lite längre så det går att sjunga på den. Vore roligt! Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts