Memphis Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Nej Micke, din endast din mamma. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Era mammor! Jag, Slej, Overkill är ju pappor mennneeeeh... 😕 Nej Micke, din endast din mamma. 😠 Nice comeback där 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Min mamma. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 aaaw Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Jag har ju för fan chips! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Men vad i hela HELSINGFORS vad ni spammar!! :wab: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Fan va gött med Björn Chips! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Här blinkar man å så har ni skrivit tusen inlägg. Kul! 😄 Jag har ju för fan chips! 😠 Har också 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Jag har vin också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Jag har vin också. Bra, jag kommer över asap 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Jag har vin också. Vin äger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Inte jag. Har vatten från kallkällsvatten i kranen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Skruvat på korken sen drygt fyra år nu 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Rusdrycker av alla de slag får vara nuförtiden 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Semester är jobbigt alltså. Gick till systemet idag och blev jätteförvånad och asförbannad att det var stängt, totalt omedveten om att det är söndag idag. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Vilken besvikelse! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Det kan ha vart det värsta jag vart med om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Skruvat på korken sen drygt fyra år nu 😮 Good on you, slej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Slutade ni skriva nu? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Fastna i alphabetty saga. Strax sova. Sphänx CHAE 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Slutade ni skriva nu? 🙁 Jqag kollar på Monster University. ASball rulle juh! 😮🥰😆 Love this guy Fastna i alphabetty saga. Strax sova. Sphänx CHAE 😄 MÄH god jävla natt då! 😠 Varsågod 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Det är en bra film. 🥰 Jag ska nog också sova. Natten fnatten, Längsta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Ja mä G'natt krappar! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 HICK! TjooohOOOO fAdErItTaaaAAAn.... FheMM fingRaR pÅ... piAnOOt! faDdeRiTtAnN LEEEEJ! Hö, hö... Eeeh.. Schkah damen mé hämm ÄLLLEH? Ööh.. vA? HICK! DiHiiNa klHädheRr skcHulleH sHe bra uth i En högH brHedvidh mHin sHÄäng... VAh? HICK WöÄh..?! DöH!! BrUdEnn!!! KhaNn dhu intHe kHommah hit, sHiTta... SITTA i mhitt knä och sÅ pratar vhi oM första sak sHom kommer upp? Wah.. He, he Wah wah PEDAAALH! hArrUh nÅårah ku... kRuukvÄxTer... hEmmMah? HåiJJAAAh... HICkH! Ursäkta, råkade trycka på knappen "använd full redigerare". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Haha 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 Akffe 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juli 2015 Dela Postat 6 juli 2015 He gott 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts