CHAE Postat 5 juli 2015 Postat 5 juli 2015 Era mammor! Jag, Slej, Overkill är ju pappor mennneeeeh... 😕 Nej Micke, din endast din mamma. 😠 Nice comeback där 😆
slejnard Postat 5 juli 2015 Postat 5 juli 2015 Här blinkar man å så har ni skrivit tusen inlägg. Kul! 😄 Jag har ju för fan chips! 😠 Har också 😮
Micke H Postat 5 juli 2015 Postat 5 juli 2015 Semester är jobbigt alltså. Gick till systemet idag och blev jätteförvånad och asförbannad att det var stängt, totalt omedveten om att det är söndag idag. 🙁
CHAE Postat 5 juli 2015 Postat 5 juli 2015 Skruvat på korken sen drygt fyra år nu 😮 Good on you, slej
CHAE Postat 5 juli 2015 Postat 5 juli 2015 Slutade ni skriva nu? 🙁 Jqag kollar på Monster University. ASball rulle juh! 😮🥰😆 Love this guy Fastna i alphabetty saga. Strax sova. Sphänx CHAE 😄 MÄH god jävla natt då! 😠 Varsågod 😄
Micke H Postat 5 juli 2015 Postat 5 juli 2015 Det är en bra film. 🥰 Jag ska nog också sova. Natten fnatten, Längsta!
Dark Of Light Postat 6 juli 2015 Postat 6 juli 2015 HICK! TjooohOOOO fAdErItTaaaAAAn.... FheMM fingRaR pÅ... piAnOOt! faDdeRiTtAnN LEEEEJ! Hö, hö... Eeeh.. Schkah damen mé hämm ÄLLLEH? Ööh.. vA? HICK! DiHiiNa klHädheRr skcHulleH sHe bra uth i En högH brHedvidh mHin sHÄäng... VAh? HICK WöÄh..?! DöH!! BrUdEnn!!! KhaNn dhu intHe kHommah hit, sHiTta... SITTA i mhitt knä och sÅ pratar vhi oM första sak sHom kommer upp? Wah.. He, he Wah wah PEDAAALH! hArrUh nÅårah ku... kRuukvÄxTer... hEmmMah? HåiJJAAAh... HICkH! Ursäkta, råkade trycka på knappen "använd full redigerare".
Recommended Posts