Memphis Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 haha, var inte säker på om du bara trollade eller var seriös xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 haha, var inte säker på om du bara trollade eller var seriös xD Jag är besviken på dig 😠🙁 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Vart det här samme busschaufför som blev harassad av ordningsvakterna för ett tag sedan? 😮🙁 Hade han ett blött byxben? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Hade han ett blött byxben? Antagligen, ja! Oh... Mah... GAWD...! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Borde ju sova, vi har långt att åka i morrn; Vejbystrand såatteeeeehhh 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 😆 Bra gjort Memphis!!! Du är Batman btw... 😑 ninjad lite. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 [...] Du är Batman btw... 😑 [...] I know! Memphis är hjälte alla dagar i veckan 🥰 Ninjade ditt ansikte hårt, slej! 😠😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Så fort Memphis upptäcker en katastrofsituation så får jag för mig att han sliter av sig tröjan och HLR:ar personen i fråga samtidigt som han skriker: - DO...NOT...DIE..ON....ME!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Memphis ÄR en vardagshjälte. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Jag har lärt mig fläta skägget nu. Och håret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Memphis ÄR en vardagshjälte. 😄 Vi ska nominera honom till någon sådan där TV-grej; Reporter: här har vi Memphis som räddar livet på folk jämt. Han har blivit nominerad av...eh..."Krapparna i Längstah"....? Kommentar på det? Memphis: ... *facepalm* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Jag har en känsla att det nu dyker upp en spydig kommentar från Sadam. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Jag har lärt mig fläta skägget nu. Och håret. Slarvläste "flatskägget" 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Ninjad 🙁 Igen. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Vagott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Min katt stirrade på mig i typ tjugo sekunder. Sen så gav han ifrån sig ett riktigt långt och utdraget jamande, i typ tio sekunder. Det lät mer som ett gäspande. Jag tror att han väldigt demonstrativt ville säga att jag tråkade ut honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Haha Micke Hendrix! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Leynerd sleynerd. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Min katt stirrade på mig i typ tjugo sekunder. Sen så gav han ifrån sig ett riktigt långt och utdraget jamande, i typ tio sekunder. Det lät mer som ett gäspande. Jag tror att han väldigt demonstrativt ville säga att jag tråkade ut honom. Story of your life? 🙁 Haha Micke Hendrix! 😮 Leynerd sleynerd. 😮 Andreas... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Trevligt att träffas? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Trevligt att träffas? I got carried away där. Saaaawry 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Inte okej! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 (redigerat) Inte okej! 😠 Redigerat 5 juli 2015 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 😆 Ni krappar alltså 😛🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 xD Jag skulle hitta en rolig bild att kontra med men man kan inte posta bilder från fånen. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Min katt stirrade på mig i typ tjugo sekunder. Sen så gav han ifrån sig ett riktigt långt och utdraget jamande, i typ tio sekunder. Det lät mer som ett gäspande. Jag tror att han väldigt demonstrativt ville säga att jag tråkade ut honom. haha, påminde mig om en bild som 9gag lade upp idag. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Vafan, bytte du bild? xD FAN vad ni skriver. xD Det där var till CHaE alltså Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 😆 Ni krappar alltså 😛🥰 🥰 xD Jag skulle hitta en rolig bild att kontra med men man kan inte posta bilder från fånen. 🙁 Fejl 🙁 haha, påminde mig om en bild som 9gag lade upp idag. xD xD Vafan, bytte du bild? xD FAN vad ni skriver. xD Det där var till CHaE alltså Hell YEAH!!!! 😠 SOPA! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Era mammor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts