CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 (redigerat) Är det lurendrejeri alltihop? Har ni inte fått nåt barn? Jag uppfattade det som om vi talade om vad namnet blir på babysittern... 😕😳 PT!!!!! 😮 Redigerat 5 juli 2015 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Åt en pepparkaka! 😮 Mvh Chef Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Apropå TV serier. Tittar inte så mycket på TV så en hel del har gått mig förbi. Sträck tittade alla säs. av The Wire. Mycket bra serie. Innan det gick jag igenom alla Mad Men, även den mästerlig men annorlunda. Annorlunda är även Fargo som baseras en aning på filmen med samma namn samt Shameless med en genialisk William H Macy. Ögonen är lätt fyrkantiga nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 "Heimat" är en för jävla bra serie 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 [...] ...ungefär som när jag blev utelåst på en ångbåt, mitt ute på Vättern. Eller när jag pissade i en kavajficka... [...] Dude... 😳😆 :lol: 😆 Daaayyyuuuum, jag gör en Grahn och spammar längstah 😎 Sådeså!!!! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 I'm aaaaall 'bout teh interwebz 😎 Blir fan en whiskey för pappa Chae nu 😎 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 I'm aaaaall 'bout teh interwebz 😎 Blir fan en whiskey för pappa Chae nu 😎 HÖRRE DUUU DUUU!!!!! Vagott!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Dude... 😳😆 :lol: 😆 En av de skummare "urinoarobjekten" i ähum "alternativt tillstånd", måste ändå förutom en klädgarderob och en busschaufförs byxben, vara mitt lillasysters mastodontblomma efter en fylleövernattning. Den krukan såg så inbjudande ut... Tror jag... Hur det slutade? Fick skäll, ingen frukost och växten dog! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Apropå TV serier. Tittar inte så mycket på TV så en hel del har gått mig förbi. Sträck tittade alla säs. av The Wire. Mycket bra serie. Innan det gick jag igenom alla Mad Men, även den mästerlig men annorlunda. Annorlunda är även Fargo som baseras en aning på filmen med samma namn samt Shameless med en genialisk William H Macy. Ögonen är lätt fyrkantiga nu. Inte sett nån. Fargo har jag på dvd så det blir att beta av! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Nu är det wolf hall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Första avsnitte av säs 2 av dekektiverna var lovande! Man ska nog inte jämföra de två eftersom de är helt fristående. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Inte sett nån. Fargo har jag på dvd så det blir att beta av! Kan bara rekommendera alla, speciellt The Wire om man gillar polisserier. Den har dock lite annorlunda upplägg där fokus ligger på olika saker säsongerna igenom i staden Baltimore som den utspelas i. Shameless, a master piece. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 En av de skummare "urinoarobjekten" i ähum "alternativt tillstånd", måste ändå förutom en klädgarderob och en busschaufförs byxben, vara mitt lillasysters mastodontblomma efter en fylleövernattning. Den krukan såg så inbjudande ut... Tror jag... Hur det slutade? Fick skäll, ingen frukost och växten dog! 😄 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Kan bara rekommendera alla, speciellt The Wire om man gillar polisserier. Den har dock lite annorlunda upplägg där fokus ligger på olika saker säsongerna igenom i staden Baltimore som den utspelas i. Shameless, a master piece. Får kolla in! Tack för tips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 En av de skummare "urinoarobjekten" i ähum "alternativt tillstånd", måste ändå förutom en klädgarderob och en busschaufförs byxben, vara mitt lillasysters mastodontblomma efter en fylleövernattning. Den krukan såg så inbjudande ut... Tror jag... Hur det slutade? Fick skäll, ingen frukost och växten dog! 😄 ...and that's what we call science 🙂 - Vafan DoL! Liksom VAFAAAN!!!! 😠 :angry: 😠 - Mäh! Jag trodde att det var en kukväxt!!! 🙁 Mvh Social awkwardness by the book Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 ...and that's what we call science 🙂 - Vafan DoL! Liksom VAFAAAN!!!! 😠 :angry: 😠 - Mäh! Jag trodde att det var en kukväxt!!! 🙁 Mvh Social awkwardness by the book 😑 Ja, spriten, den spriten... Man har ju fått lugna ner sig. Dels har folk inte vett att inneha dylika stora krukväxter längre. Inte heller walk in closets. Busschauffören var en dryg typ som trängde sig före i en kö med ursäkten "detta är en bussfil, jag är anställd av Västtrafik!". Lite roligt sagt måste jag ändå säga. Jag var nödig och han bara stod där. Vad hade ni gjort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Mjahaja Jag vet inte vad jag gjort 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Har för mig att din namne Gene Simmons bajsade i en blomkruka på gröna lund -74. Fast det var förmodligen inte sant 😑. Gått många felaktiga rykten om KISS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 (redigerat) [...] Busschauffören var en dryg typ som trängde sig före i en kö med ursäkten "detta är en bussfil, jag är anställd av Västtrafik!". Lite roligt sagt måste jag ändå säga. Jag var nödig och han bara stod där. [...] Vart det här samme busschaufför som blev harassad av ordningsvakterna för ett tag sedan? 😮🙁 Har för mig att din namne Gene Simmons bajsade i en blomkruka på gröna lund -74. Fast det var förmodligen inte sant 😑. Gått många felaktiga rykten om KISS Det ryktas om att alla medlemmar dog av anafylaktisk chock (p g a smink) redan 1982 och att ett gäng civilingenjörer tog över inför hela "de-masking"-eventet 1983 men jag venne.... 😲 Redigerat 5 juli 2015 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Ja alltid händer det något på spårvagnarna. Var nyss med om att en kvinna fick ett kraftigt krampanfall, vilket var otäckt. Jag och en till (hon var som tur va läkare) bar ner henne på golvet, så hon inte skulle kunna skada sig. Efter 2minuter lade det sig och hon vaknade. Det var förmodligen ett epilepsianfall. Ambulansen kom strax därefter osv. Så kan det gå, är fortfarande lite skärrad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Ja alltid händer det något på spårvagnarna. Var nyss med om att en kvinna fick ett kraftigt krampanfall, vilket var otäckt. Jag och en till (hon var som tur va läkare) bar ner henne på golvet, så hon inte skulle kunna skada sig. Efter 2minuter lade det sig och hon vaknade. Det var förmodligen ett epilepsianfall. Ambulansen kom strax därefter osv. Så kan det gå, är fortfarande lite skärrad. Fü fään, Memphy är Batman! 😮 Det här är andra gången bara i sommar som han stoppar katastrofer. Meeeeeemphiiiis, you're my heeeeroooo 🥰 :wub: 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 (redigerat) Imorn ska jag på en andra dejt me hon tjejen (Edit, som jag pratade om igår), det e iallafall kul ☺️ Redigerat 5 juli 2015 av Memphis 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Skönt att det gick bra för henne though 😑 Imorn ska jag på en andra dejt me hon tjejen, det e iallafall kul ☺️ Vänta här nu; är det kramp-kvinnan du ska på dejt med?!?! 😮 :o 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Fü fään, Memphy är Batman! 😮 Det här är andra gången bara i sommar som han stoppar katastrofer. Meeeeeemphiiiis, you're my heeeeroooo 🥰 :wub: 🥰 xD Jag är Spårvagnshjälten, inga superkrafter men gör gott ändå 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 På tal om TV-serier; häromkvällen såg jag ett helt avsnitt av GoT utan att kräkas blod 😮 #hjältenpålandet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Vänta här nu; är det kramp-kvinnan du ska på dejt med?!?! 😮 :o 😮 haha nej nej, en tjej jag nämnde igår när jag och Nay pratade dejter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Mike Patton (Faith No More) smeta ut bajs i en sådan där hårtork som hänger i en del hotellrum. Man kan lätt förstå frustrationen man känner efter att ha duschat och nyttjat den prylen. En skitfrisyr. Snacka om bad hair day. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 xD Jag är Spårvagnshjälten, inga superkrafter men gör gott ändå 😆 Fuck no; du är Batman!!!! 😠 haha nej nej, en tjej jag nämnde igår när jag och Nay pratade dejter. Jag vet, jag bara fånade mig lite... Liksom, knöt ihop kramp-historien...och din dejt...liksom...du är Batman och dejtar en vanlig människa...och...såatteeeeh.... Well, this is awkward 😏 Moving on! Mike Patton (Faith No More) smeta ut bajs i en sådan där hårtork som hänger i en del hotellrum. Man kan lätt förstå frustrationen man känner efter att ha duschat och nyttjat den prylen. En skitfrisyr. Snacka om bad hair day. 😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts