Memphis Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 The typical swede Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 SÅ e de! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Tänk så många innehållslösa samtal det skulle bli om man inte fick klaga på vädret... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Så e de! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 But... What would Zlatan do? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 He sparkar Balls! To the wall! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 He sparkar Balls! To the wall! 😳 Maaaaan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 😄 Nu e jag vän med DG på FB 😑 Jag rekommenderar hundochkattfilmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Så ironiskt att just hans väska "gick upp i rök"... http://www.expressen.se/nyheter/trollkarens-bagage-gick-upp-i-rok/ Någonstans, i ett annat flygplan, dyker det plötsligt upp en halv itusågad dam, fem vita duvor, tre lika vita kaniner, en påse blixtpulver, en uppsättning cylinderhattar, minst åtta kortlekar samt två sådana där tråkiga stålringar som sitter ihop. Helt från ingenstans liksom... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 But... What would Zlatan do? 😳 Jag tror inte Zlatan klagar på vädret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Jag tror inte Zlatan klagar på vädret. Han GÖR vädret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Han GÖR vädret. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Japp. Varje gång Zlatan pissar så blir det nederbörd på oss andra. När Zlatan bli tacklad och blir arg får vi ostadigt väder i form av åska. När Zlatan är deppig får vi slask och rusk. Vi borde alla tänka mer på Zlatans välbefinnande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 He is the...eh...... Hen? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 New Orleans håller fortfarande på att återhämta sig efter Zlatans senaste snytning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Så ironiskt att just hans väska "gick upp i rök"... http://www.expressen...gick-upp-i-rok/ Någonstans, i ett annat flygplan, dyker det plötsligt upp en halv itusågad dam, fem vita duvor, tre lika vita kaniner, en påse blixtpulver, en uppsättning cylinderhattar, minst åtta kortlekar samt två sådana där tråkiga stålringar som sitter ihop. Helt från ingenstans liksom... 😆 :lol: 😆 Jag salivsprutskrattade så det hördes till grannes gård 693 mil bort. Givetvis bad sambon mig att hålla käften 🥰 Jag tror inte Zlatan klagar på vädret. Han GÖR vädret. I don't even... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Hur var det? Hade ni nåt namn på g? Namn på vadå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Namn på vadå? Jag tror att DG syftade på babysittern 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 [...]Givetvis bad sambon mig att hålla käften 🥰 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Det är kärlek... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Men vahettere..... fint väder! 😳 "fint" apropå Zlatan. 😳 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Namn på vadå? Bilen, såklart. Alla bilar behöver ett namn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 (redigerat) Men vahettere..... fint väder! 😳 "fint" apropå Zlatan. 😳 😳 ☺️ Regnet det bara dribblar ner... 😳 Istället för hög eller lågtryck måste det väl i samma anda vara offensivt eller defensivt väder? Väderleken på TV kunde presenteras på sådana där plantavlor som coacherna har. Bilen, såklart. Alla bilar behöver ett namn. Jag hade en bil en gång som hette Alexander. Helt utan anledning också. Känner ingen Alexander. Ett rent fyllepåhitt, ungefär som när jag blev utelåst på en ångbåt, mitt ute på Vättern. Eller när jag pissade i en kavajficka... Ja, jag har levt ett rikt liv 😎 Redigerat 5 juli 2015 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Sådärja då har vi börjat se säs två av true detective Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Namn på vadå? Är det lurendrejeri alltihop? Har ni inte fått nåt barn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 Har sett de 2 första avsnitten. Tidigt att säga än om det kommer hålla samma mästerliga klass som säsong 1. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 juli 2015 Dela Postat 5 juli 2015 🥰 Det är kärlek... Japp, I know 🥰 * * * Nästa år vill jag också gå på E3 😠 Mickeh och jag borde gå på E3 och nörda loss! 😮 Awesomeness! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts