Den Gode Postat 3 juli 2015 Dela Postat 3 juli 2015 ☺️ Nu e vi på bluesfestival i Medle! Ska du spela själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2015 Dela Postat 3 juli 2015 Ska du spela själv? Nä jag lyssnade bara. Bra kopp blues! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juli 2015 Dela Postat 3 juli 2015 vagott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 juli 2015 Dela Postat 3 juli 2015 Ja men inte lika gott som akffe ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 juli 2015 Dela Postat 3 juli 2015 En kopp akffe är alltid det bästa Såeremede Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Lite gråmulet i skelet va? Vi skulle ju jaga ikapp solen! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Jag har aldrig varit norr om Sälen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Oj då har du mkt att se björk å gran ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Du har inte missat så mycket... 😆☺️😱 ...förutom Björk och Grahn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Jag har aldrig varit norr om Sälen. Jag har aldrig varit norr om gävle. Idag är det 65 cm snö vid riksgränsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Nu har jag fått fram fläkten. Det blev skillnad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Var och köpte en kasse bärs, om jag skulle skriva nåt konstigare eller mer förolämpande än vanligt. Men det är ju ingen här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Var och köpte en kasse bärs, om jag skulle skriva nåt konstigare eller mer förolämpande än vanligt. Men det är ju ingen här. Förolämpningarna har redan börjat? Fan jag sitter ju här men räknas inte... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Yo 😎 God kebab på torget å billig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Nu ska vi kolla Nordanå. Gick just förbi frimurarnas residens 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Förolämpningarna har redan börjat? Fan jag sitter ju här men räknas inte... 😛 Vill du ha lite pisk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Det är bra pico att du låter lite mera uppåt nu. Du lät för jävla down ett tag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Det är väl inte så märkvärdigt med dessa lyckopiller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Sockerpiller som det egentligen heter Det blir kaffe på det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Det är bra pico att du låter lite mera uppåt nu. Du lät för jävla down ett tag. Jo tack, jag var hyfsat jävla down. Tror banne mig det kan ha varit den djupaste svackan so far. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Jo tack, jag var hyfsat jävla down. Tror banne mig det kan ha varit den djupaste svackan so far. Vet hur jävligt det är. Alla har vi våra downtimes men jag tror att har man varit där nere i svackan en gång så lär man sig undvika att inte hamna där igen. Men alla har vi ju ändå våra dagar och det är bara naturligt. Såatte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Fast i detta landet tillåts man inte vara glad för är man det då kommer nån dum myndighet och ger en rak höger så man däckar. Har hänt mig flera gånger. Såatte. Vad säger ni om det? 😳😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Så äre! Nu regn e igen! Chilla husbil nurå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Jag e jättehes, få knappt ljud när jag pratar. En kombination av krasslig hals plus mycket allsång på krogen igår xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 vagott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Nej Grahn, det är inte gott. *slap* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 Jag tänkte först att det var någon sorts sjuk sarkasm, men nä. Det är tydligen det tråkigaste man kan syssla med. 🙂 Att deklarera verkade vara en mer underhållande syssla. 😑 Nä, det var inte ens stolpe ut. Det var en hel totalmiss! 😛 Åh, kul! Håller tummarna för dig. 😑 Kul med Cardigans! Hur lät det? 😛 Tack, vi ska träffas snart igen. Det lät riktigt bra faktiskt, både bandets prestation, Ninas sång, mixningen och ljudet överlag. Brukar ofta bli obalanserat, skränigt och för basigt men nu var det skitbra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts