Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Var och köpte en kasse bärs, om jag skulle skriva nåt konstigare eller mer förolämpande än vanligt. Men det är ju ingen här.

Förolämpningarna har redan börjat? Fan jag sitter ju här men räknas inte... 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bra pico att du låter lite mera uppåt nu. Du lät för jävla down ett tag.

Jo tack, jag var hyfsat jävla down. Tror banne mig det kan ha varit den djupaste svackan so far.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo tack, jag var hyfsat jävla down. Tror banne mig det kan ha varit den djupaste svackan so far.

Vet hur jävligt det är. Alla har vi våra downtimes men jag tror att har man varit där nere i svackan en gång så lär man sig undvika att inte hamna där igen. Men alla har vi ju ändå våra dagar och det är bara naturligt.

Såatte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast i detta landet tillåts man inte vara glad för är man det då kommer nån dum myndighet och ger en rak höger så man däckar.

Har hänt mig flera gånger.

Såatte.

Vad säger ni om det? 😳😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänkte först att det var någon sorts sjuk sarkasm, men nä. Det är tydligen det tråkigaste man kan syssla med. 🙂 Att deklarera verkade vara en mer underhållande syssla. 😑

Nä, det var inte ens stolpe ut. Det var en hel totalmiss! 😛

Åh, kul! Håller tummarna för dig. 😑 Kul med Cardigans! Hur lät det?

😛

Tack, vi ska träffas snart igen. Det lät riktigt bra faktiskt, både bandets prestation, Ninas sång, mixningen och ljudet överlag. Brukar ofta bli obalanserat, skränigt och för basigt men nu var det skitbra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...