Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Hon hade nyss gått ut gymnasiet. Och sen kom det som kändes mest sjukt med hela grejen. Hon skulle tydligen flytta till Tyskland imorgon (!) och stanna där i ett halvår. Lade dock ingen större vikt på vad det var hon skulle göra där, då jag bara kunde tänka på hur konstig hela situationen var. Hon tar initiativ till att ses, dagen innan hon ska flytta iväg ett halvår till ett annat land... ...Varför? 😱😆

Det kan ju vara så att hon bara ville ha något för natten som hon sen skulle slippa ha ångest över då hon ändå kommer vara i Tyskland ett halvår.

Edit: Nej, den smilfinken funkar fan bara inte på detta forum. Den är ju bara så dryg... 😉 xD

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Körv e gött! Funderar på att fara till en loge utanför skellefte i medle å se en kollega spela gitarr!

Var förresten förbi en musikaffär i Piteå å kollade på en sigma akkegura. Ruskigt bra för 5500krz. Absolut klon av en Martin d28 vintage. Ringde sen upp och då var den såld. 😮. Men beställde hem en så jag blir nygitarrägare nästa vecka! ☺️. De ska få montera en LR Baggs mik också. 😑

Pengarna ska rulla 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Min polare har en gammal Sigma från 70-talet.

Jädra sjysst gitarr.

Fast halsen har slagit sig på den lite så det är massa bandskrammel!

Inte så sjysst.

Men den låter för jädra bra!

Sjysst gitarr!

😳

Har själv klurat på en Sigma! Men spelar just ingen akke just nu så

Just nu spelar jag mest Apa!

Men jag tror det är ett bra köp, Slej!

En bra Grej Slej!!

Ska man ta en kaffe och lugna ner sig? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...