CHAE Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Nu är Nay också kändis! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 japp 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Käffä ☺️ Bida sin tid inför allsång 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 bidar... .... .... .... 😮 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 😳🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Fiskpinne! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Bidar .... Verkar regna bort. Vi kör unplugged ifall det kommer nån! Piskfinnar!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 DE e gott! Unplugged alltså! ...eller opluggad som det egentligen heter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Bidar .... Verkar regna bort. Vi kör unplugged ifall det kommer nån! Piskfinnar!!! Regn? Här är det hett om örona. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Uppåt 30 grader. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 ..och he fanns int golvfläktar dit ja for. Få fara någon annanstans imorgon. Fast he e int så farligt varmt i hänna än.. Man he kan bli varmare imorgon. JÅH!! He vart After Eight iställe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 ..och he fanns int golvfläktar dit ja for. Få fara någon annanstans imorgon. Fast he e int så farligt varmt i hänna än.. Man he kan bli varmare imorgon. JÅH!! He vart After Eight iställe! Ja visst ja. Fläkten. Kan du inte ta en som du ställer på något? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Ja visst ja. Fläkten. Kan du inte ta en som du ställer på något? Jo det blir nog en sån om jag inte hittar annat. Är ute efter en golvare med fjärrkontrol egentligen. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Ingen har skrivit i storforumet sen 13:53. Hmmmmm hmmm hmm hm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 😏 tog ledigt imorgon. lyx !! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Gick väldigt bra premiär! Ca 20 pers. 🙂 trots halvdassigt väder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Ingen har skrivit i storforumet sen 13:53. Hmmmmm hmmm hmm hm Kollade tidigare å då var det ett tolv timmars mellanrum. Vad händer med forat 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Det blir väl mickes forum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Det blir väl mickes forum. Tråd! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Träffade en tös nu i afton. Efter typ 5 minuters konversation: Hon: Så vad gör du annars om dagarna då? Jag: Jag pluggar musikproduktion och har turen att även kunna jobba med musik i eget företag på deltid utöver plugget, vilket är extremt kul och det är typ det enda jag gör om jag själv får välja. Hon: Okej, fan vad tråkigt det låter. Alltså verkligen jättetråkigt. Gör du inget annat, typ sport, eller något? Man kan väl säga att det dog ganska snabbt i just det ögonblicket. 😆😱 Henne lär jag inte se mer av. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Men vilken tjej... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Träffade en tös nu i afton. Efter typ 5 minuters konversation: Hon: Så vad gör du annars om dagarna då? Jag: Jag pluggar musikproduktion och har turen att även kunna jobba med musik i eget företag på deltid utöver plugget, vilket är extremt kul och det är typ det enda jag gör om jag själv får välja. Hon: Okej, fan vad tråkigt det låter. Alltså verkligen jättetråkigt. Gör du inget annat, typ sport, eller något? Man kan väl säga att det dog ganska snabbt i just det ögonblicket. 😆😱 Henne lär jag inte se mer av. 😑 😆 Inte helt matchande typ då kanske 😄 Jag träffade också en tös igår faktiskt, jag blev utbjuden på dejt till Liseberg där vi såg The Cardigans och sen gick på pub. ☺️ Vi hade jättetrevligt, väldigt skön o laidback tjej som också var musikintresserad, så det var kul. Så får väl se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 (redigerat) Men vilken tjej... 😄 Jag tänkte först att det var någon sorts sjuk sarkasm, men nä. Det är tydligen det tråkigaste man kan syssla med. 🙂 Att deklarera verkade vara en mer underhållande syssla. 😑 😆 Inte helt matchande typ då kanske 😄 Jag träffade också en tös igår faktiskt, jag blev utbjuden på dejt till Liseberg där vi såg The Cardigans och sen gick på pub. ☺️ Vi hade jättetrevligt, väldigt skön o laidback tjej som också var musikintresserad, så det var kul. Så får väl se. Nä, det var inte ens stolpe ut. Det var en hel totalmiss! 😛 Åh, kul! Håller tummarna för dig. 😑 Kul med Cardigans! Hur lät det? Redigerat 2 juli 2015 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Man kan väl säga att det dog ganska snabbt i just det ögonblicket. 😆😱 Henne lär jag inte se mer av. 😑 Vad gjorde hon då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Vad gjorde hon då? Vi krystade ändå fram lite samtal i några timmar till efter detta. Och jag gav det ändå en chans att återhämta sig. Men det blev inte direkt bättre. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Borde kanske kört på Alexander Bards metod. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Vi krystade ändå fram lite samtal i några timmar till efter detta. Och jag gav det ändå en chans att återhämta sig. Men det blev inte direkt bättre. 😑 Jaha. Jag tänkte mera på hennes sysselsättning? Jag trodde alla tjejer blev intresserade om man presenterar sig som producer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 Tråd! 😮 Va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 juli 2015 Dela Postat 2 juli 2015 (redigerat) Jaha. Jag tänkte mera på hennes sysselsättning? Jag trodde alla tjejer blev intresserade om man presenterar sig som producer. Hon hade nyss gått ut gymnasiet. Och sen kom det som kändes mest sjukt med hela grejen. Hon skulle tydligen flytta till Tyskland imorgon (!) och stanna där i ett halvår. Lade dock ingen större vikt på vad det var hon skulle göra där, då jag bara kunde tänka på hur konstig hela situationen var. Hon tar initiativ till att ses, dagen innan hon ska flytta iväg ett halvår till ett annat land... ...Varför? 😱😆 Redigerat 2 juli 2015 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts