Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

..och he fanns int golvfläktar dit ja for. Få fara någon annanstans imorgon.

Fast he e int så farligt varmt i hänna än.. Man he kan bli varmare imorgon.

JÅH!!

He vart After Eight iställe!

Ja visst ja. Fläkten. Kan du inte ta en som du ställer på något?

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffade en tös nu i afton. Efter typ 5 minuters konversation:

Hon: Så vad gör du annars om dagarna då?

Jag: Jag pluggar musikproduktion och har turen att även kunna jobba med musik i eget företag på deltid utöver plugget, vilket är extremt kul och det är typ det enda jag gör om jag själv får välja.

Hon: Okej, fan vad tråkigt det låter. Alltså verkligen jättetråkigt. Gör du inget annat, typ sport, eller något?

Man kan väl säga att det dog ganska snabbt i just det ögonblicket. 😆😱 Henne lär jag inte se mer av. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffade en tös nu i afton. Efter typ 5 minuters konversation:

Hon: Så vad gör du annars om dagarna då?

Jag: Jag pluggar musikproduktion och har turen att även kunna jobba med musik i eget företag på deltid utöver plugget, vilket är extremt kul och det är typ det enda jag gör om jag själv får välja.

Hon: Okej, fan vad tråkigt det låter. Alltså verkligen jättetråkigt. Gör du inget annat, typ sport, eller något?

Man kan väl säga att det dog ganska snabbt i just det ögonblicket. 😆😱 Henne lär jag inte se mer av. 😑

😆

Inte helt matchande typ då kanske 😄

Jag träffade också en tös igår faktiskt, jag blev utbjuden på dejt till Liseberg där vi såg The Cardigans och sen gick på pub. ☺️ Vi hade jättetrevligt, väldigt skön o laidback tjej som också var musikintresserad, så det var kul. Så får väl se.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Men vilken tjej... 😄

Jag tänkte först att det var någon sorts sjuk sarkasm, men nä. Det är tydligen det tråkigaste man kan syssla med. 🙂 Att deklarera verkade vara en mer underhållande syssla. 😑

😆

Inte helt matchande typ då kanske 😄

Jag träffade också en tös igår faktiskt, jag blev utbjuden på dejt till Liseberg där vi såg The Cardigans och sen gick på pub. ☺️ Vi hade jättetrevligt, väldigt skön o laidback tjej som också var musikintresserad, så det var kul. Så får väl se.

Nä, det var inte ens stolpe ut. Det var en hel totalmiss! 😛

Åh, kul! Håller tummarna för dig. 😑 Kul med Cardigans! Hur lät det?

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi krystade ändå fram lite samtal i några timmar till efter detta. Och jag gav det ändå en chans att återhämta sig. Men det blev inte direkt bättre. 😑

Jaha. Jag tänkte mera på hennes sysselsättning? Jag trodde alla tjejer blev intresserade om man presenterar sig som producer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jaha. Jag tänkte mera på hennes sysselsättning? Jag trodde alla tjejer blev intresserade om man presenterar sig som producer.

Hon hade nyss gått ut gymnasiet. Och sen kom det som kändes mest sjukt med hela grejen. Hon skulle tydligen flytta till Tyskland imorgon (!) och stanna där i ett halvår. Lade dock ingen större vikt på vad det var hon skulle göra där, då jag bara kunde tänka på hur konstig hela situationen var. Hon tar initiativ till att ses, dagen innan hon ska flytta iväg ett halvår till ett annat land... ...Varför? 😱😆

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...