Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Någon som har testa HBO nordic? Verkar ha bra serier där. Generation Kill. Treme , Band of Brothers mfl.

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har du någon kaffekvarn att rekommendera? Vet du något om Wilfa? http://www.elgiganten.se/product/hem-och-hushall/kaffetillbehor/WSCG2/wilfa-svart-kaffekvarn-wscg-2

Jag har både bryggare, kvarn och kaffemuggarna från Wilfa.

Den kvarnen är bästa i prisklassen, och inte ser jag det lönt att gå upp i prisklass heller. Köp.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Så där ja! Nu har man undvikit Homeros och annan skräpkultur genom att avnjuta ett Jackie Chan maraton. 😎

😏

😲

😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du tröttnat på ditt nuvarande jobb?

ja. dessutom har jag varit här i 5 år, och min tanke har varit att 5 år får räcka. Eller först tänkte jag nog 3 år, men då kände jag mig inte klar.

men jag är iofs mitt uppe i ett projekt som jag är ganska betydelsefull i... jag kommer få så sjukt mycket skit om jag drar nu. Med tanke på det skulle det vara ganska intressant att höra om det blir några motbud om jag får erbjudanden från annat håll.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Södertälje kan vara ganska stökigt tyvärr. Mycket ligor och så som härjar där. Men det finns ju fina områden där med iofs.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tror att de faktiskt hade flera gula gitarrer men tt de gjordes i få exepmplar fast i måna olika modeller. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Är det en gitarr som har gjorts i begränsad upplaga så kan det finnas ett jätte kort serienummer med. kan stå t ex 230 någonstans bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Kan stå ett serienummer på halsen fast på den delen som är skruvad mot kroppen med. Då måste man skruva loss halsen för att se det, men det orkar man ju inte alltid göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...