Den Gode Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Nä han dog 2007! Bättre än sitt rykte tycker jag. Jag gillar hans "roliga" låtar.
slejnard Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Imorn kör vi igång allsången! Och på måndagar å onsdagar gatumusik! 😮
Den Gode Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Imorn kör vi igång allsången! Och på måndagar å onsdagar gatumusik! 😮 Var kör ni allsång? Är det många som kommer?
Neosus Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Det var varmt idag. Imorrn tar jag fram fläkten. Imorgon ska jag åka å köpa en golvfläkt har jag tänkt! Blir varmt nu i några dagar!
slejnard Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Var kör ni allsång? Är det många som kommer? Mitt i centrala samhället. Hoppas att det blir bra med folk. Rapporterar imorn kväll om det! Imorgon ska jag åka å köpa en golvfläkt har jag tänkt! Blir varmt nu i några dagar! Härligt
Den Gode Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Imorgon ska jag åka å köpa en golvfläkt har jag tänkt! Blir varmt nu i några dagar! Vi får hoppas att dom inte är slut. Folk köper som galna när det är varmt. Jag var inne på en takfläkt, men jag kunde inte hitta någon bra. Dom är visst omoderna.
Den Gode Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Mitt i centrala samhället. Hoppas att det blir bra med folk. Rapporterar imorn kväll om det! Det blir spännande. Varför inte spela in en film så man kan se lite hur det är. Det gör alla nu för tiden.
slejnard Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Det finns en filmsnutt från mat o musikfestivalen förra lördan. Ska leta... Syns inte själv men
slejnard Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 http://www.alvsbynews.se/2015/06/smakks-musikfestival-i-12-timmar/
Den Gode Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Det finns en filmsnutt från mat o musikfestivalen förra lördan. Ska leta... Syns inte själv men Vad är det här med smäkk? Är det där du är anställd?
slejnard Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Nä det är en ideell musikförening jag varit med o startat! Men jag jobbar med musik o folkbildning Så det vävs ihop lite
CHAE Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 (redigerat) Det finns en filmsnutt från mat o musikfestivalen [... ] Syns inte själv men Lite som att vara gatumusiker med en GoPro 😆 Redigerat 1 juli 2015 av CHAE
Naymari Postat 2 juli 2015 Postat 2 juli 2015 (redigerat) Var på releasefest igår för videon till en låt jag har varit med och gjort. Första av sitt slag, och förhoppningsvis blir det fler. Skoj! 🙂 Kolla gärna vetja! https://www.youtube.com/watch?v=ofOKU7Ut4nA&feature=youtu.be&app=desktop (Jag har alltså inte gjort videon, och jag medverkar inte heller. Bara gjort en liten andel på produktionen och stora delar av mixen.) Redigerat 2 juli 2015 av Naymari
Recommended Posts