Fidden Postat 30 juni 2015 Postat 30 juni 2015 Oj, har det hänt något eller är det för "gamla meriter"? Det är nog mest gamla meriter. Jobbsökandet tidigare i år, min nice-resa och tjejen är egentligen alla del av ett försök att bryta ett mönster, men det fick inte utfallet jag hoppades på. Eller, egentligen kanske det fick det. Även om jag är utmattad så är jag allt annat än deppig. Visst, lite låg ibland, men det hade varit värre om jag varit själv om det Det är egentligen något som pågått i ganska många år och jag har haft ont i kroppen på grund av det (antar jag) i över 1,5 år.
Den Gode Postat 30 juni 2015 Postat 30 juni 2015 Sov bort finalen, men i förlängningen tycker jag sverige har varit det bättre laget.
Memphis Postat 30 juni 2015 Postat 30 juni 2015 Bröst är en perfekt representation av universum - det är cirklar inom cirklar. Vad är den vanligaste formen i universum? Cirklar! När jag tittar på bröst så tänker jag på the big bang. ☺️
Memphis Postat 30 juni 2015 Postat 30 juni 2015 Det är nog mest gamla meriter. Jobbsökandet tidigare i år, min nice-resa och tjejen är egentligen alla del av ett försök att bryta ett mönster, men det fick inte utfallet jag hoppades på. Eller, egentligen kanske det fick det. Även om jag är utmattad så är jag allt annat än deppig. Visst, lite låg ibland, men det hade varit värre om jag varit själv om det Det är egentligen något som pågått i ganska många år och jag har haft ont i kroppen på grund av det (antar jag) i över 1,5 år. 😕Träffar du fortfarande tjejen?
Memphis Postat 30 juni 2015 Postat 30 juni 2015 Har spelat in en ny video. ☺️ Amen shit va fint 🥰 Älskar ju den låten.
Fidden Postat 30 juni 2015 Postat 30 juni 2015 😕 Träffar du fortfarande tjejen? jepp EM-guld. jepp Fuckin' 'ell... Vi vann...! ☺️ jepp jepp jepp jepp Jepp
CHAE Postat 30 juni 2015 Postat 30 juni 2015 Det är nog mest gamla meriter. Jobbsökandet tidigare i år, min nice-resa och tjejen är egentligen alla del av ett försök att bryta ett mönster, men det fick inte utfallet jag hoppades på. Eller, egentligen kanske det fick det. Även om jag är utmattad så är jag allt annat än deppig. Visst, lite låg ibland, men det hade varit värre om jag varit själv om det Det är egentligen något som pågått i ganska många år och jag har haft ont i kroppen på grund av det (antar jag) i över 1,5 år. Jag tycker att det vart förbannat grümt av dig att faktiskt försöka dig på att bryta mönstret. Visst, utfallet just den här gången kanske inte vart tillfredsställande men det kommer att komma fler möjligheter till att försöka bryta igenom igen. All the best!
Den Gode Postat 30 juni 2015 Postat 30 juni 2015 Nu ska jag börja arbetsträna så smått. Hermods, grundläggande moduler.
Overkill Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Det är nog mest gamla meriter. Jobbsökandet tidigare i år, min nice-resa och tjejen är egentligen alla del av ett försök att bryta ett mönster, men det fick inte utfallet jag hoppades på. Eller, egentligen kanske det fick det. Även om jag är utmattad så är jag allt annat än deppig. Visst, lite låg ibland, men det hade varit värre om jag varit själv om det Det är egentligen något som pågått i ganska många år och jag har haft ont i kroppen på grund av det (antar jag) i över 1,5 år. Håller med CHAE, imponerande med hur du försökt. Hoppas innerligt att det kommer bli bättre för dig och att tabletterna ger den effekt du hoppas på.
Pico Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Håller med CHAE, imponerande med hur du försökt. Hoppas innerligt att det kommer bli bättre för dig och att tabletterna ger den effekt du hoppas på. Jepp, imponerande helt klart och rent av inspirerande för en annan!
Den Gode Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Nu har jag rensat trädgårdslandet. Det har jag aldrig gjort förut.
CHAE Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 (redigerat) [...] Hoppas innerligt att det kommer bli bättre för dig och att tabletterna ger den effekt du hoppas på. I 2nd that Jepp, imponerande helt klart och rent av inspirerande för en annan! Bra där, Pico! * * * e(vil)Bay-fynd ☺️ Weyland-Yutani-patch till min jacka Redigerat 1 juli 2015 av CHAE
Neosus Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Kommer di n jacka att låta bättre nu undrar jag? 😕😳😱😊 ...eeh särkskrivning delux. 😑
CHAE Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Kommer di n jacka att låta bättre nu undrar jag? 😕😳😱😊 ...eeh särkskrivning delux. 😑 Nä, men jag kommer se ännu mer awesome ut nu 🙂😄
Micke H Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Ibland får man fan torka i evigheter efter att man har skititgt. Skitjobbigt!
Neosus Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Det blir en tumme upp på det! 😄 Men NINJA!! 😱😄 Jag håller med dig, Micke! Ibland går det en hel rulle.. 🤪
Naymari Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Någon som hunnit prova Apple Music? Tog ned det idag och ska prova det i dessa 3 månaderna. Sen får vi se. 😑 Gillar tanken att streamingen och iTunes är i samma program. Känner dock att man skulle vilja ha en tydligare bekräftelse på vilka album man köpt och vilka som bara är streamade. 😑
Naymari Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 (redigerat) Sen har dem Taylor Swift, bara en sån sak. Redigerat 1 juli 2015 av Naymari
Den Gode Postat 1 juli 2015 Postat 1 juli 2015 Ibland får man fan torka i evigheter efter att man har skititgt. Skitjobbigt! Du vet att du kan använda toapapper, va?
Recommended Posts