Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Oj, har det hänt något eller är det för "gamla meriter"?

Det är nog mest gamla meriter. Jobbsökandet tidigare i år, min nice-resa och tjejen är egentligen alla del av ett försök att bryta ett mönster, men det fick inte utfallet jag hoppades på.

Eller, egentligen kanske det fick det. Även om jag är utmattad så är jag allt annat än deppig. Visst, lite låg ibland, men det hade varit värre om jag varit själv om det

Det är egentligen något som pågått i ganska många år och jag har haft ont i kroppen på grund av det (antar jag) i över 1,5 år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bröst är en perfekt representation av universum - det är cirklar inom cirklar. Vad är den vanligaste formen i universum? Cirklar! När jag tittar på bröst så tänker jag på the big bang.

omdutl-i.jpg

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog mest gamla meriter. Jobbsökandet tidigare i år, min nice-resa och tjejen är egentligen alla del av ett försök att bryta ett mönster, men det fick inte utfallet jag hoppades på.

Eller, egentligen kanske det fick det. Även om jag är utmattad så är jag allt annat än deppig. Visst, lite låg ibland, men det hade varit värre om jag varit själv om det

Det är egentligen något som pågått i ganska många år och jag har haft ont i kroppen på grund av det (antar jag) i över 1,5 år.

😕

Träffar du fortfarande tjejen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog mest gamla meriter. Jobbsökandet tidigare i år, min nice-resa och tjejen är egentligen alla del av ett försök att bryta ett mönster, men det fick inte utfallet jag hoppades på.

Eller, egentligen kanske det fick det. Även om jag är utmattad så är jag allt annat än deppig. Visst, lite låg ibland, men det hade varit värre om jag varit själv om det

Det är egentligen något som pågått i ganska många år och jag har haft ont i kroppen på grund av det (antar jag) i över 1,5 år.

Jag tycker att det vart förbannat grümt av dig att faktiskt försöka dig på att bryta mönstret. Visst, utfallet just den här gången kanske inte vart tillfredsställande men det kommer att komma fler möjligheter till att försöka bryta igenom igen.

All the best!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog mest gamla meriter. Jobbsökandet tidigare i år, min nice-resa och tjejen är egentligen alla del av ett försök att bryta ett mönster, men det fick inte utfallet jag hoppades på.

Eller, egentligen kanske det fick det. Även om jag är utmattad så är jag allt annat än deppig. Visst, lite låg ibland, men det hade varit värre om jag varit själv om det

Det är egentligen något som pågått i ganska många år och jag har haft ont i kroppen på grund av det (antar jag) i över 1,5 år.

Håller med CHAE, imponerande med hur du försökt. Hoppas innerligt att det kommer bli bättre för dig och att tabletterna ger den effekt du hoppas på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med CHAE, imponerande med hur du försökt. Hoppas innerligt att det kommer bli bättre för dig och att tabletterna ger den effekt du hoppas på.

Jepp, imponerande helt klart och rent av inspirerande för en annan!
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

[...] Hoppas innerligt att det kommer bli bättre för dig och att tabletterna ger den effekt du hoppas på.

I 2nd that

Jepp, imponerande helt klart och rent av inspirerande för en annan!

Bra där, Pico!

* * *

e(vil)Bay-fynd ☺️

mQ9jKXPJQJbN2idOdtoPrrQ.jpg

Weyland-Yutani-patch till min jacka

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer di n jacka att låta bättre nu undrar jag? 😕😳😱😊

...eeh särkskrivning delux. 😑

Nä, men jag kommer se ännu mer awesome ut nu 🙂😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som hunnit prova Apple Music? Tog ned det idag och ska prova det i dessa 3 månaderna. Sen får vi se. 😑 Gillar tanken att streamingen och iTunes är i samma program. Känner dock att man skulle vilja ha en tydligare bekräftelse på vilka album man köpt och vilka som bara är streamade. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...