CHAE Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 Grekerna uppfann analsex och nu försöker de att ta sig ur sina skulder bakvägen. Är det bara jag som ser sambandet, va? Va? Va? 😱 Ånyo en PHÄÄÄÄT PF på det! 🙂
Dark Of Light Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 Då är man numer kombiägare då. Woho! Vilken sort? Kom det med nån hund? Eller en villa?
CHAE Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 Låter väl lite overkill iofs. 😏 😆 * * * Vaf... Nu jävlar går skam på torra land; Memphy har skrivit i Storforum!!!!!! 😮
Memphis Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 😆 * * * Vaf... Nu jävlar går skam på torra land; Memphy har skrivit i Storforum!!!!!! 😮 Ja vet! xD MEMFIS! KOM HEM, DET ÄR FAN LÄGGDAGS NU! 😠 😆 Jag var ju fan storpostare förr, 2000 poster liksom, det är inget man skojar bort hur som helst.
Micke H Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 Näe, jag vet, fett lång e-penis. Lite slak dessa dagar dock.
CHAE Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 (redigerat) [...] det är inget man skojar bort hur som helst. Näe, jag vet, fett lång e-penis. Lite slak dessa dagar dock. Fast vi kan väl alla vara överens om att mickehs e-penis skojar vi alltid om, m'kay? Bra, då säger vi så 🙂 Redigerat 29 juni 2015 av CHAE
Micke H Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 hahahaha 😆 Du e i form idag Micke 😄 Tack. 😄 Jag skyller på whiskeyn. 😛 Är det semester så är det! Fast vi kan väl valla vara överens om att mickehs e-penis skojar vi alltid om, m'kay? Bra, då säger vi så 🙂 That's what she said. 🙁 :(
CHAE Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 [...] That's what she said. 🙁 :( 🙁 Jag lagade en fett god korv stroganoff idag. Vart din e-penis inblandad på något sätt där också eller...? 😱 * * * Det är kul att längstah igen 🥰 Minns när jag böerjade längstah back in the day... 😄 Och den där gången laxlaxlax och memphy prankade och skaffade samma avatarer. DET...ja det var roligt det 😛
CHAE Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 Ska försöka mig på att skita på mig inatt. Det är noterat 😑
Micke H Postat 30 juni 2015 Postat 30 juni 2015 Bröst är en perfekt representation av universum - det är cirklar inom cirklar. Vad är den vanligaste formen i universum? Cirklar! När jag tittar på bröst så tänker jag på the big bang.
Recommended Posts