Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

[...] Glöm inte bonusspåret som blev temalåten för FRIENDS: "Järnrör inte min kompis! 😠 "

😄😆

Postat

Ikväll är det statsministern.

Ska du blogga om det?

Postat

Ska du blogga om det?

Nä jag tror inte det. Jag tycker han gjorde det rätt bra, men han sa inget om hur vi ska ta hand om flyktingarna/invandrarna. Om man inte kommer igång med byggandet ordentligt väldigt snart kommer de att hamna i baracker och liknande.

Postat

Makaroner är gott 🙂

herregud, skriva i stoforat, är du helt galen

I know 😮

Vars är laxlaxlax?! 🙁

Postat (redigerat)

🙁

Har får en skulduggla för det 😠

skuldugglan.gif

Gott med en skulduggla varte 🙂

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

Förresten jag var inne på EastWest forum häromdagen, inte varit där på nått år. Nu har de ju Composer Cloud! Man kan få tillgång till alla deras musikbibliotek och pröjsa per månad för en mindre summa 😮 Istället för att köpa dom separat för obskyra summor pengar 😮

http://www.soundsonl...m/composercloud

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Förresten jag var inne på EastWest forum häromdagen, inte varit där på nått år. Nu har de ju Composer Cloud! Man kan få tillgång till alla deras musikbibliotek och pröjsa per månad en mindre summa 😮 Istället för att köpa dom separat för obskyra summor pengar 😮

http://www.soundsonl...m/composercloud

va gott! 🙂

* * *

Nu tyckte jag att det passade med en PT i en helt annan tråd... 😱

Redigerat av CHAE
Postat

Jaså 😠

IN YOUR FEJS, SLEJ! 😠

"slej-fejs" 😳

Lax´s skulduggla 🥰

I knoooow 🥰

Postat

Det är svårt att veta vad man ska skriva om i bloggen. Just nu funderar jag på att skriva om så kallade "trigger warnings", och det faktum att porrfilmen fyller 100 år.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.