Den Gode Postat 28 juni 2015 Postat 28 juni 2015 Lyssnar på musik i lurar för första gången på 5-6 veckor. Häftig känsla. Jag gillar inte lurar, men högtalarna funkar inte.
Den Gode Postat 28 juni 2015 Postat 28 juni 2015 Lyssnar på musik i lurar för första gången på 5-6 veckor. Häftig känsla. Har du också glömt vad det var pazo rageade emot?
Den Gode Postat 28 juni 2015 Postat 28 juni 2015 Hittade en Steely Dan-låt jag aldrig hört förut eftersom den inte finns inspelad utan bara har gjorts live. Det här är en inspelning från någon i publiken som ändå håller halvhygglig klass. Det är mycket bra gitarrspel och en ovanligt utflippad scenshow för SD eftersom gitarristerna faktiskt går omkring lite grann.
Den Gode Postat 28 juni 2015 Postat 28 juni 2015 De vart å grilla på det! Å en tupplur 😑 Blev du så hungrig och trött av SD?
Den Gode Postat 28 juni 2015 Postat 28 juni 2015 Steely Dan förkortas på samma sätt som Sverigedemokraterna.
CHAE Postat 28 juni 2015 Postat 28 juni 2015 Lyssnade inte 😑 På Steely Dan eller Sverigedemokraterna...? 😳
Overkill Postat 28 juni 2015 Postat 28 juni 2015 Har du också glömt vad det var pazo rageade emot? Var han inte bara full?
slejnard Postat 28 juni 2015 Postat 28 juni 2015 På Steely Dan eller Sverigedemokraterna...? 😳 Ingetdera. Rappakalja är vad det är! Fast jag har en Steely dan på LP! Skulle dock ALDRIG skaffa nån LP med Åkesson. 😑 Var han inte bara full? Han borde komma tillbaka.
CHAE Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 (redigerat) Ingetdera. Rappakalja är vad det är! [...]Skulle dock ALDRIG skaffa nån LP med Åkesson. [...] Ja, jävlar i havet, det vore ju något det; en hel LP med Åkesson 😆 "Jimmie Åkesson & hans vänner tolkar den svenska musikskatten" (SD0001) Sida A Omkring tiggaren från Rumänien Istället för musik - JÄRNRÖR! Feat. Kenth Ekeroth Jag ger dig min morgon (men du får inte mina växelpengar) (Vi har glömt skorna så vi kan inte klättra upp till toppen av) Keops Pyramid Varning på stan (a k a "Kenth är på G") Nationalsången Feat. Pluton Svea Sida B 45 minuters smyginspelat fyllesnack från Åkesson när han vinglar runt på Sölvesborgs gator och mumsar kebab. Limited edition (100 ex): exakt samma innehåll men pressas på transparent brun vinyl. Dessutom inkluderas en bonus-EP, "Random Rage - Björn Söders Bästa". Redigerat 29 juni 2015 av CHAE
k9 (oregistrerad) Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 Klarar vist inte att dricka alkohol länge. Tycker inte att de är lika kul att drick lägre heller. Kanske dags att sluta helt. Gör det ju bara högst tio gånger om året ändå.
k9 (oregistrerad) Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 Spännande på börsen idag, denne vecka, denna månad och detta år. https://www.avanza.se/marknadsoversikt.html
Den Gode Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 Spännande på börsen idag, denne vecka, denna månad och detta år. https://www.avanza.s...dsoversikt.html Spännande för grekerna också.
k9 (oregistrerad) Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 (redigerat) Jo det är ju bland annat deras problem sm gjort börsen så intressant. Undrar vad som händer om de lämnar EMU nu. Blir det en eurokris så kommer vår svenska krona förmodligen bli för stark för att vår ekonomi ska klara det. Men då kommer ju kronan att rasa med ekonomin med iofs. Redigerat 29 juni 2015 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 Nu får det bli n lunchbuffé tycker jag. 🥰 :wub: 🥰
Den Gode Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 Jo det är ju bland annat deras problem sm gjort börsen så intressant. Undrar vad som händer om de lämnar EMU nu. Blir det en eurokris så kommer vår svenska krona förmodligen bli för stark för att vår ekonomi ska klara det. Men då kommer ju kronan att rasa med ekonomin med iofs. Det blir väl i alla fall billigt att semestra i grekland?
CHAE Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 Nu: akffe Senare: mer akffe Ännu senare: grilla Life is good 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 Det blir väl i alla fall billigt att semestra i grekland? Det blir det nog. Men det kan bli dyrt att flyga igen samtidigt.
Micke H Postat 29 juni 2015 Postat 29 juni 2015 Ja, jävlar i havet, det vore ju något det; en hel LP med Åkesson 😆 "Jimmie Åkesson & hans vänner tolkar den svenska musikskatten" (SD0001) Sida A Omkring tiggaren från Rumänien Istället för musik - JÄRNRÖR! Feat. Kenth Ekeroth Jag ger dig min morgon (men du får inte mina växelpengar) (Vi har glömt skorna så vi kan inte klättra upp till toppen av) Keops Pyramid Varning på stan (a k a "Kenth är på G") Nationalsången Feat. Pluton Svea Sida B 45 minuters smyginspelat fyllesnack från Åkesson när han vinglar runt på Sölvesborgs gator och mumsar kebab. Limited edition (100 ex): exakt samma innehåll men pressas på transparent brun vinyl. Dessutom inkluderas en bonus-EP, "Random Rage - Björn Söders Bästa". 😆 Glöm inte bonusspåret som blev temalåten för FRIENDS: "Järnrör inte min kompis! 😠 "
Recommended Posts