Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu finns det ett inlägg till på bloggen.

Intressant inlägg! Jag tror inte att af vill ha ut folk på arbetsmarknaden längre. Det är konstgjord andning som gäller nu och har alltid varit så. Fast jag har inte riktigt förstått vad tanken är egentligen. Få ut folk på arbetsmarknaden är det sista af gör.

Tar man saken i egna händer, då slår af undan benen på en ännu mer istället för att stötta. Stort misslyckande av staten överhuvudtaget.

Varför ska man sitta och gå med på allt när det ändå inte ger något?

Annons
Postat

Intressant inlägg! Jag tror inte att af vill ha ut folk på arbetsmarknaden längre. Det är konstgjord andning som gäller nu och har alltid varit så. Fast jag har inte riktigt förstått vad tanken är egentligen. Få ut folk på arbetsmarknaden är det sista af gör.

Tar man saken i egna händer, då slår af undan benen på en ännu mer istället för att stötta. Stort misslyckande av staten överhuvudtaget.

Varför ska man sitta och gå med på allt när det ändå inte ger något?

Jag har inte haft problem med AF, men med alla andra, typ kommunen och FK.

Postat

Svensk elektronisk musikhistoria i svt2 20.00.

Oj! Får spela in! Tack för tipset!

k9 (oregistrerad)
Postat

Ibland vill jag kunna sjunga som Milan Fras i Laibach. Han har verkligen en unik, mörk och kraftfull röst.

Då skulle tiggarna bli glada. 🥰

Eller böt du spår där? 😕

Postat

Oj! Får spela in! [...]

Spela in? Själv ska jag åka häst och vagn. 😛

Amish-byn telegraferade och vill att ni ska komma hem och bygga en lada nu 😛

Postat

Precis börjat se true detective! Verkar bra! Men telefonen ringde till sambon så nu varte längstapaus ☺️

Harrelson ser ut som en morbror jag aldrig haft.

Postat

Jag kollade nyss på Tillbaka till framtiden!

Jag vet inte varför jag citerade ditt inlägg men det kändes relevant på något sätt! 😱

Postat

Jag kollade nyss på Tillbaka till framtiden!

Jag vet inte varför jag citerade ditt inlägg men det kändes relevant på något sätt! 😱

Du kanske hade den inspelad?

Postat (redigerat)

Kan ju spela in på boxen, d-i-g-i-t-a-l-t 😮! Men mitt korta minne glömde det ändå. Får hoppas den finns på svtplay.

Redigerat av D Vibe
Postat

Då skulle tiggarna bli glada. 🥰

Eller böt du spår där? 😕

Vem vet? 😛

Postat

Kan ju spela in på boxen, d-i-g-i-t-a-l-t 😮! Men mitt korta minne glömde det ändå. Får hoppas den finns på svtplay.

Har du ingen blogg?

Postat

Det fanns en del intressanta namn från fordom. Annars gick man ganska snabbt över till dansmusiken. Finns det ingen annan elektronisk musik numera än dansmusik?

Postat

Det fanns en del intressanta namn från fordom. Annars gick man ganska snabbt över till dansmusiken. Finns det ingen annan elektronisk musik numera än dansmusik?

Det finns ju synth, ebm, synthpop, bitpop, chipmusik m m, men det är ju inte alls lika stort som dansmusik.

Postat

😳
Postat

Det finns ju synth, ebm, synthpop, bitpop, chipmusik m m, men det är ju inte alls lika stort som dansmusik.

Programmet går 15.25 i svt2 i dag.

Postat

Perkele och perkulator, hänger dom ihop språkligt på nåt sätt?

Det är ju onekligen så att perkulator-akffe blir jävligt varmt...

article-1330551501997-11f7bcd4000005dc-601261_362x220.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.