Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Själv å har jag mest gått runt i trikåer och haft det bra.. 😊

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Å så en PähTäh så där bara... 😎

Postat

Oj! Har ju en månad att läsa ikapp. Men det skulle ta mig en vecka så jag hoppar nog det.

Något som jag borde veta? Ingen som har tappat ett öra, odlat ett extra huvud, flyttat till månen, druckit kaffe, gjort lite musik man borde lyssna på, eller så?

Jag har startat en blogg, men sen har jag fått skrivkramp också. Varför har du inte skrivit nåt?

Postat

Tvättat bilen å mätt bräder å hängrännor o stuprör å druckit kaffe. Bra start på dagen! 🙂

Själv å har jag mest gått runt i trikåer och haft det bra.. 😊

Låter gott!

Jag har startat en blogg, men sen har jag fått skrivkramp också. Varför har du inte skrivit nåt?

Han har ju lekt fantomen fattar du väl.

k9 (oregistrerad)
Postat

Han har ju lekt fantomen fattar du väl.

Nä!

Nä!

Nä nä!

BatMan!

BATMAAAAAAAAAAN!

Okar du länka till den? Blidde nyfikun.
k9 (oregistrerad)
Postat

Har inte skrivit här för att jag varit så upptagen med att träna och leka ute nu när det är sommar. ☺️

Och eftersom det varit ganska kallt så har jag haft långbyxor och jacka när jag cyklat i regn och lera. Därav trikåerna. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Oh nej! Nu går jag runt och sjunger på den galna Batman sången, ju.

k9 (oregistrerad)
Postat
Ska skuta in där när jag kommit hem igen. Har tydligen öppnat en cykelverkstad som har jouröppet för min syras ungar. Så jag mekat cykel mer än jag hinner cykla just nu. 😏

64kr på ok! Svindyrt 😮

Svin brukar ha lägre kilopris än så.. 😑
Postat

Ska skuta in där när jag kommit hem igen. Har tydligen öppnat en cykelverkstad som har jouröppet för min syras ungar. Så jag mekat cykel mer än jag hinner cykla just nu.

Funderar på att skriva ett par inlägg som kommer att få mig att framstå som kvinnofientlig.

Postat

Men ibland gör det ont i hjärtat när jag går förbi en tiggare fast man börjar bli van.

Tragiskt att dom måste hålla på och sitta där, i regniga sommar och kalla vintern.

Blä! 😠🙁😏

Postat

Idag gav jag till en ung tjej som satt utanför systembolaget. Jag var inne och köpte några bärs, och sen gav jag henne 20 spänn.

Postat

Dom gånger jag har kontanter på mig brukar jag alltid ge till närmsta tiggare b

Samma här. Ibland ger jag dem något ätbart istället, om jag ändå handlat.

Postat

Ibland vill jag kunna sjunga som Milan Fras i Laibach. Han har verkligen en unik, mörk och kraftfull röst.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.