Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nej för fan, hinna gå junt! Varit inne hela dagen, inte ens varit ut till postlådan så nu får banne mig bli en promenad. Synd bara att regnet hänger i luften. 😕

Annons
Postat

Nej för fan, hinna gå junt! Varit inne hela dagen, inte ens varit ut till postlådan så nu får banne mig bli en promenad. Synd bara att regnet hänger i luften. 😕

Pico that ☺️

Akta dig för åska though

Postat

Ta med ett paraply.

Postat

Varte nån post 😮 Vem vare som posta 😮

Tänk om man skulle behöva gå ut till postlådan varje gång någon postade i Längsta.
Postat

Tänk om man skulle behöva gå ut till postlådan varje gång någon postade i Längsta.

Post med enbart smilfinkar dessutom! Då skulle nog DG bli förbannad! 😄

Postat

f050.gif

BATMAN!!!!!!

Varte nån post 😮 Vem vare som posta 😮

😆

Post med enbart smilfinkar dessutom! Då skulle nog DG bli förbannad! 😄

😆

...och så skulle han blogga om det 😱

Postat

Vad gör du nu för tiden

Varför hör du aldrig av dig

Det var alldeles för länge sen vi sågs

🙁

Postat

Gott Slej.

Jag har bakat.

(jag vet: GHaaaaay!) xD

Är till jobbets Fredagsfika imorn, där kraven inofficiellt är högre än köpebröd. Meh 😛

Postat

Alltså, jag blir så frustrerad. xD

Jag har köpt The Witcher 3 och jag fullkomligt ÄLSKAR det! Stor, härlig, öppen värld där man kan göra tusen olika saker, sjukt snygg grafik, bra röstskådespelare, bra stridssystem...men fan om jag inte blir fullkomligt galen på hur galet heteronormativ hela världen är.

I Dragon Age kunde du skapa en egen karaktär, HELT efter egna preferenser. Du kunde vara en mustashprydd gay-kille om du kände för det. I The Witcher...kan du bara vara en muskelbygge som gillar att ligga med tjejer.

I Dragon Age fanns det människor av alla olika typer och läggningar. Dom hade till och med en transsexuell, vars karaktär dom hade tagit hjälp av IRL-människor som identifierade sig som transsexuella frö att skapa, för att vara säkra på att dom fick till en trovärdig karaktär. I The Witcher är alla hetero och alla kvinnor är lättklädda, visar gärna tuttarna och vill ligga med min karaktär.

Det här hade inte stört mig så mycket om inte The Witcher i övrigt var ett så bra spel. xD

Postat

Idag hade dom 70% rabatt på GAME, lördag är sista dagen innan dom stänger helt. Och SHIT vad jag köpte idag. xD 400 spänn för 9 spel. 😄

Postat

Och så dom där jävla skrikande snorungarna utanför mitt hus. Dom är FETT jobbiga! Kan dom inte stå och skrika på varandra någon annanstans?!

3f9y5RT.gif

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj! Har ju en månad att läsa ikapp. Men det skulle ta mig en vecka så jag hoppar nog det.

Något som jag borde veta? Ingen som har tappat ett öra, odlat ett extra huvud, flyttat till månen, druckit kaffe, gjort lite musik man borde lyssna på, eller så?

k9 (oregistrerad)
Postat

Jasså! 😮 Det var otippat. 🥰 :wub: 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.