Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kvällsrep

Kafferep 😳

* * *

Nu har vi börjat att fixa i ordning på fakking ALLVAR!!! 😠

Utan BADBOLL!!!! 😠 :angry: 😠

Postat (redigerat)

Funderar på att starta en blogg. Hittade ett ställe som heter wordpress där man kan dra igång gratis. Alla namn är dock upptagna. Efter att ha suttit och testat i en halvtimma hittade jag två som är lediga. "iallkorthet" och "avkortat".

Tanken är att jag ska skriva korta texter om allt möjligt, men de här namnen var väl mer av desperation än för att jag tyckte de var bra. Är något bättre än det andra? Är båda för kass? Kan man tänka sig nån variant som liknar detta? Kan ni komma på nåt helt annat?

Edit - "snuttar" var ledigt också.

Redigerat av Den Gode
Postat (redigerat)

Under en kort period hade jag en blogg som hette fikasugen. Där skrev jag lite om sånt vi pratade om på kursen! Bl.a. Rasism och om samer, hur dom hade det förr i tiden!

De va kul...

Redigerat av Neosus
Postat

Det löste sig. Nu har jag en blogg som heter snuttifierat. Tyvärr tycks jag ha drabbats av skrivkramp.

Jag kanske kan skriva om det. Det kanske vore kul som första inlägg.

Postat (redigerat)

Funderar på att starta en blogg. Hittade ett ställe som heter wordpress där man kan dra igång gratis. Alla namn är dock upptagna. Efter att ha suttit och testat i en halvtimma hittade jag två som är lediga. "iallkorthet" och "avkortat".

Tanken är att jag ska skriva korta texter om allt möjligt, men de här namnen var väl mer av desperation än för att jag tyckte de var bra. Är något bättre än det andra? Är båda för kass? Kan man tänka sig nån variant som liknar detta? Kan ni komma på nåt helt annat?

[...]

Det löste sig. Nu har jag en blogg som heter snuttifierat. Tyvärr tycks jag ha drabbats av skrivkramp.

[...]

Pretty cool. Nu har vi två bloggkändisar i längstah; mickeh och DG 😮

Ska ni börja bloggkriga nu? 🙁

Lägg upp länken sedan då! Vill läsa!

Hell yeah!

Redigerat av CHAE
Postat

Det var inte meningen att jag skulle ha en blogg nu, men jag gick in på en sida där man kunde skaffa en, men först kolla om namnet var ledigt och se lite hur det skulle se ut. Sen måste jag ha klickat på fel knapp för plötsligt hade jag en blogg.

Postat

Det var inte meningen att jag skulle ha en blogg nu, men jag gick in på en sida där man kunde skaffa en, men först kolla om namnet var ledigt och se lite hur det skulle se ut. Sen måste jag ha klickat på fel knapp för plötsligt hade jag en blogg.

Det är så det börjar 😮

Postat

Det är bara att tänka på hur man gör affärer i vanliga fall.

Ett skivkontrakt innebär att skivbolaget kommer göra en investering, antingen större eller mindre. Alltså kommer de inte erbjuda någon ett skivkontrakt om de inte räknar med att artisten kommer ge skivbolaget ROI.

Om du hör av dig till ett skivbolag med en grym repertoar (som tyvärr omfattar mer än en låt), samt kan presentera en artistprofil som lockar dem så kommer det erbjudas ett kontrakt.

Sen får man heller inte glömma att A&R:s också är människor, alla har sin smak och sina preferenser. Det handlar lika mycket om att hitta rätt A&R som det handlar om att presentera en bra deal.

Bra då vet jag 🙂 Tack

Postat

He lukt gott 😑

Det stinker ända till åtvid. Sverige är i semifinal i u21-em mot danmark. Går dessutom till os. Det du memphis.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.