Memphis Postat 18 juni 2015 Postat 18 juni 2015 Det är bara att du ger bort dina prylar och pengar och flyttar in i ett tält. Blev du irriterad nu? Köpte ett tält igår faktiskt. 😛 Kommer börja göra fler utflykter och resor i naturen framöver, vill bort från all stress och hets. Så går i den riktningen.
slejnard Postat 18 juni 2015 Postat 18 juni 2015 Köpte ett tält igår faktiskt. 😛 Kommer börja göra fler utflykter och resor i naturen framöver, vill bort från all stress och hets. Så går i den riktningen. Tälta e najs stressa e bajs. Bra val av dig. Du får tälta hos oss om du är i krokarna!
Memphis Postat 18 juni 2015 Postat 18 juni 2015 https://www.youtube.com/watch?v=w81g199L8YA Arnold är allt bra fin. 🥰 😄
Den Gode Postat 18 juni 2015 Postat 18 juni 2015 Köpte ett tält igår faktiskt. 😛 Kommer börja göra fler utflykter och resor i naturen framöver, vill bort från all stress och hets. Så går i den riktningen. Och pengarna?
CHAE Postat 18 juni 2015 Postat 18 juni 2015 Köpte ett tält igår faktiskt. 😛 Kommer börja göra fler utflykter och resor i naturen framöver, vill bort från all stress och hets. Så går i den riktningen. Tälta är awesome. Första veckan i september ska vi till Åre och vandra och tälta med goda vänner 🥰 Uteliv är grümt som fan. Lugnt och, above all, tyst 😉 😆
Den Gode Postat 18 juni 2015 Postat 18 juni 2015 Man har sett många fula frisyrer på fotbollsspelare, men jag undrar om inte ronaldos fittfrisyr är den värsta någonsin.
CHAE Postat 18 juni 2015 Postat 18 juni 2015 Man har sett många fula frisyrer på fotbollsspelare, men jag undrar om inte ronaldos fittfrisyr är den värsta någonsin. I alla händelser drog den krappen in en sjuhelvetes massa pengar 🙂 (Om det var frisyren eller bollsparkandet som gjorde det förtäljer inte historen ☺️ )
Neosus Postat 18 juni 2015 Postat 18 juni 2015 Varför vandra när man kan ta bilen undrar jag... 😑☺️😑😱 Men vahettere! Trevligt är det när det är trevligt!
Memphis Postat 18 juni 2015 Postat 18 juni 2015 Jag håller med Grahn. Jag tycker också det är trevligt när det är trevligt. Varför krångla till det?
Recommended Posts