Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är bara att du ger bort dina prylar och pengar och flyttar in i ett tält. Blev du irriterad nu?

Köpte ett tält igår faktiskt. 😛 Kommer börja göra fler utflykter och resor i naturen framöver, vill bort från all stress och hets.

Så går i den riktningen.

Postat

Köpte ett tält igår faktiskt. 😛 Kommer börja göra fler utflykter och resor i naturen framöver, vill bort från all stress och hets.

Så går i den riktningen.

Tälta e najs stressa e bajs. Bra val av dig. Du får tälta hos oss om du är i krokarna!

Postat

Så går i den riktningen.

Och pengarna?

Postat

Så går i den riktningen.

Tälta är awesome. Första veckan i september ska vi till Åre och vandra och tälta med goda vänner 🥰

Uteliv är grümt som fan. Lugnt och, above all, tyst 😉

10425893_842691462480859_4594121588444443128_n.jpg?oh=b74721379ac1f1e5d086b343b7401304&oe=562A1AAA

😆

Postat

Man har sett många fula frisyrer på fotbollsspelare, men jag undrar om inte ronaldos fittfrisyr är den värsta någonsin.

ronaldo-nazario-hair-1381856820-view-0.jpg

Postat

Man har sett många fula frisyrer på fotbollsspelare, men jag undrar om inte ronaldos fittfrisyr är den värsta någonsin.

ronaldo-nazario-hair-1381856820-view-0.jpg

I alla händelser drog den krappen in en sjuhelvetes massa pengar 🙂 (Om det var frisyren eller bollsparkandet som gjorde det förtäljer inte historen ☺️ )

Postat

Jag håller med Grahn. Jag tycker också det är trevligt när det är trevligt.

Varför krångla till det?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.