Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Är du gatekeeper här i längsta slej, du låser när du gör natt och öppnar på morgonen? Inga dumheter i tråden däremellan inte! 😄

Postat

Är du gatekeeper här i längsta slej, du låser när du gör natt och öppnar på morgonen? Inga dumheter i tråden däremellan inte! 😄

*ti-hi*

%7B3DCC98BB-42C5-4073-AF83-CBFA1997C2EF%7D.jpg

😳😆

Kingdom Hearts III ser ju också rätt sweet u. 😮

https://www.youtube.com/watch?v=NKo4BgDnlfQ

Som sagt; E3 i år har varit helt galet!

Postat

Dayyyyum, slej är både Gatekeeper och Keymaster!!! 😮

tumblr_m64q4hCFjy1qllaj6o1_500.jpg

😄

Postat

Finns det några FB användare som vågar GILLLA och visa dem är stolta svenskar , man är inte rasist som alla invandrare tycker bara för att man är STOLT SVENSK

Det där måste väl ändå vara ett troll? Så jäkla pantad kan väl ingen vara? 😆
Postat

Sista dan på jobb idag! Så vart det sommarledigt... från och med i morgon... 🙂 :) 🙂

Postat

Kanske hårdast i stan! 😆

☺️

Ptja... det låter som det skall vara.[...]

Eller hur! Vi tänkte inte ens duka upp utomhus även om det hör lite till att sitta utomhus och käka tills regnet kommer och då, som först, börja rusa in och ut och, medelst langarkedja, hiva allt käk och dricka in i köket 😆

Det där måste väl ändå vara ett troll? Så jäkla pantad kan väl ingen vara? 😆

Säg inte det... Det finns massor av knasbollar 😳

* * *

Vad ska längstahianerna göra under midsommar?

Postat

Nu har det varit celebriteter i min spotifytråd.

Me too

Postat

Alltså, öppet kontorslandskap tar kål på mig.

Som introvert så dräneras man ju på den stimmiga miljön med prat, skratt, mobiler 8h per dag.

Dags att söka sig vidare snart.

Postat

Nu har det varit celebriteter i min spotifytråd.

Väldigt roligt att Fredrik Sonefors tittade in. Är det någon som har siffror är det ju han.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.