Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Mitt i allt så missade jag att även South Park: Stick of Truth får en uppföljare.

EDITH: Och så även Mass Effect. 😮 Alltså, vad är det här?!?!?!

Nu får dom sluta, min penis kan fan inte bli hårdare. 🙁

Annons
Postat

Yeah, trots vissa neggon här inne ( 😛 ) så tycker jag att PS4 redan är en helt fantastiskt konsol och nu är det riktigt, riktigt många bra spel som släpps snart.

Postat

Och nya Uncharted ser helt FANTASTISKT ut! 😄

https://www.youtube.com/watch?v=zL46dpNEPPA

[...]

Told you 😑☺️

Yeah, trots vissa neggon här inne ( 😛 ) så tycker jag att PS4 redan är en helt fantastiskt konsol och nu är det riktigt, riktigt många bra spel som släpps snart.

Har alltid hållit mig till Sony (fr o m med min PS2:a jag köpte back in the day) och lär då inte byta nu 🙂

• Gilla 1
Postat (redigerat)

Om nya ff7 är en ARPG vet jag inte vad jag tar mig till. Rädd för att det kommer vara det och vi aldrig får en remake på spelet.

Redigerat av Zakyath
Postat

Det är så jefla gött att nerding out med mickeh! 🥰

😮 Alltså, vad är det här?!?!?!

Nu får dom sluta, min penis kan fan inte bli hårdare. 🙁

😆

You guyz 😛

Postat (redigerat)

Sinnes va bra grafik det e på FF nu, när jag gejmade va det FF7 på PS1 tror jag xD

Redigerat av Memphis
Postat

Sinnes va bra grafik det e på FF nu, när jag gejmade va det FF7 på PS1 tror jag xD

Time passes, my friend. Time passes 😑

58366469.jpg

😠😛

Postat

Gav mig in i DG:s Spotify-tråd jag.

Jag har en request där nu. Kolla gärna. Det var länge sen jag startade en tråd som väcker intresse, eller, det var längesen jag startade nån tråd.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.