Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Och nu går det inte att installera BankID på min XP-dator. Dom tvingar en att köpa nytt os!

En blir förbajjad! 😠

Windows skulle väl (äntligen) vara gratis numer?

Postat

Har man XP eller Vista då kostar det. 😑

Jag kör fortfarande XP på min mainframe desktop och det lirar utmärkt 🙂 Det enda som jiddrar är ju såklart SwedBank-siten ("...du kör en skitgammal version av Windows. Skyll dig själv om säkerheten fuckar upp, m'kay"). Har inte provat Bank-ID though 😮 (fast det har jag ju på ajjFånen).

Postat

DOM HAR ANNONSERAT UT EN REMAKE AV FINAL FREAKING FANTASY VIII!!!!!! JAG TROR ATT JAG JUST KOM I KALSONGERNA!!

https://www.youtube.com/watch?v=Kznek1uNVsg

Pure awesomeness men "ey" glöm inte Doom, Uncharted 4, the Division, Fallout 4 och Star Wars Battlefront ( 🥰 ) ffs!

[...] Är det nån slag porr alltså?

För mig är det porr, ja.

🥰

Postat

Pure awesomeness men "ey" glöm inte Doom, Uncharted 4, the Division, Fallout 4 och Star Wars Battlefront ( 🥰 ) ffs!

JAG VET! E3 i år var helt sinnessjukt! 😮

Postat

JAG VET! E3 i år var helt sinnessjukt! 😮

Jag VET! 🥰 :wub: 🥰 Geeez, när Doom-gameplay:et drog igång så kom jag i kalsongerna. Fast när jag såg SW: Battlefront-trailern så vart jag nästan tårögd 😊 De har dessutom lyckats att få in AT-AT:s på Endor; precis som vi såg i RoTJ!!!

Postat

Jag VET! 🥰 :wub: 🥰 Geeez, när Doom-gameplay:et drog igång så kom jag i kalsongerna. Fast när jag såg SW: Battlefront-trailern så vart jag nästan tårögd 😊 De har dessutom lyckats att få in AT-AT:s på Endor; precis som vi såg i RoTJ!!!

*snyft* Det var så vackert... 🙁

Postat

*snyft* Det var så vackert... 🙁

Dude, right here 🥰

Brofist-random-30713110-716-693.jpg

Postat

Jag kollar på lite reaction videos på det där, dom var rätt roliga (och rätt lätta att relatera till! xD ).

Postat (redigerat)

Jag kollar på lite reaction videos på det där, dom var rätt roliga (och rätt lätta att relatera till! xD ).

https://www.youtube.com/watch?v=kWQNS7zZwrM

Fast den här var ännu bättre. xD

https://www.youtube.com/watch?v=j1vSYIHlMp8

Som du sa; väldigt lätt att relatera till 😆😄🥰

Såg du trailern från E3 till Doom? När karaktären plockar upp sin dubbelpipiga 12-gauge och sedan motorsågen så vart det ett jävla liv 😆

En massa "YEAH!!!"" överallt i publiken 😄😎

BFG 4ever- 79

Redigerat av CHAE
Postat

Som du sa; väldigt lätt att relatera till 😆😄🥰

Såg du trailern från E3 till Doom? När karaktären plockar upp sin dubbelpipiga 12-gauge och sedan motorsågen så vart det ett jävla liv 😆

En massa "YEAH!!!"" överallt i publiken 😄😎

BFG 4ever- 79

Yeah, såg den med. xD BFG FTW! 😄

Fast sorry, ingenting, ingenting, INGENTING kan bli bättre än FFVII! Inte ens din mamma-skämt! 😮

Postat

Yeah, såg den med. xD BFG FTW! 😄

Fast sorry, ingenting, ingenting, INGENTING kan bli bättre än FFVII! Inte ens din mamma-skämt! 😮

Det är så jefla gött att nerding out med mickeh! 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.