Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Denna helgen var minst sagt intressant.

-Såg Dave Grohl spela konsert med brutet ben.

-En kille raggade på mig på krogen.

-Spelat ShuffleBoard för första gången.

-Varit med och stoppat ett blodigt slagsmål i spårvagn.

-Kom hem när solen gick upp imorse och vaknade kl 14.

Nu vill jag bara ta det lite lugnt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Word! Tänk att det var nio år sedan jag började skriva här. Helt sjukt.

hehe shit 😄 Jag gick med året efter dig fast började nog inte skriva här förrän året efter tror jag, så det e några år sedan ja.
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu sover både dotter och sambo, men att det somnas så här tidigt är nytt så för min del går det inte att sova. Suck.

You wait and see, my friend. You wait and see ☺️

Denna helgen var minst sagt intressant.

-Såg Dave Grohl spela konsert med brutet ben.

-En kille raggade på mig på krogen.

-Spelat ShuffleBoard för första gången.

-Varit med och stoppat ett blodigt slagsmål i spårvagn.

-Kom hem när solen gick upp imorse och vaknade kl 14.

Nu vill jag bara ta det lite lugnt.

😳😆

1. berätta om ragg-incidenten

2. berätta om när du gick superhjälte och stoppade blodigt slagsmål

En gång när jag och tjejen var i Berlin ramlade vi in på en trans-klubb (askul f ö och massor av bra musik). När vi skulle gå vart vi uppraggade av två transor. Jag kände ingen större lust att runda av kvällen med tits-and-dicks så jag höll låg profil. Tjejen däremot, som dessutom vart duktigt på arslet, började givetvis småprata med dem. Jag försökte så tyst och diskret som möjligt, att avlägsna oss därifrån men tjejen drog på det. Transorna vart mer och mer otåliga och jag ännu mer mån om att dra. Då får tjejen en knäpp, pekar på en utav transorna (som inte var speciellt...erhm...smal) och säger:

- I'll take the fat one! 😄

Vi höll ta mig fan att få ögonen urrivna av de där superjätteupprörda transorna 😆 Vi lyckades dock ta en taxi till hotellet fort som fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Word! Tänk att det var nio år sedan jag började skriva här. Helt sjukt.

hehe shit 😄 Jag gick med året efter dig fast började nog inte skriva här förrän året efter tror jag, så det e några år sedan ja.

Ni är gamla nu, era jävla liggsår 😛

mvh

Ung i sinnet -79:a

Jag vill inte veta hur länge jag har hängt här!

Det vill jag verkligen inte!

Inte för länge i alla fall 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill inte veta hur länge jag har hängt här!

Det vill jag verkligen inte!

Du gick med den 16 november 1973.

Edit-Det måste väl ha varit födelseåret?

Redigerat av Den Gode
Link to comment
Dela på andra sajter

hehe jag va där, det var en rätt märklig men grym konsert minst sagt 😄 Betydelsen i hans textfras "learning to walk again" fick plötsligt en bokstavlig betydelse. xD

Det var i andra låten som de plötsligt slutade spela och massa sjukvårdare kom fram, ingen fatta nått. Han tog upp micken och sade att han verkligen brytit sitt ben och sade att det inte blev nån spelning och att de skulle komma tillbaka snart. Alla var lite förvirrade och man trodde först det var ett spex. Trummisen sade att han skulle spela o sjunga ett par covers innan det avslutades. Man trodde Dave skulle komma in på scenen springandes och säga att det va på skämt men gjorde inte det. Sen kom han in me gipsat ben, satte sig i en stol med en bärs och rev av en jävligt bra konsert ändå, SÅ JÄVLA BRA E HAN

grohlfoos.jpg

🥰

Jag har försökt men har aldrig någonsin lärt mig tycka om Foo Fighters musik. Däremot har jag en enorm respekt för Dave Grohl och sånt där är så jävla awesome och raka motsatsen till dom divafasoner som vissa musiker ägnar sig åt. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, Andy McKee tröttnar jag aldrig att lyssna på. 🥰 Han har sin musik på spottan me.

Åh, just den låten är en av mina favoriter. 🥰 Försökte en gång i tiden lära mig spela den, med katastrofalt resultat. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna helgen var minst sagt intressant.

-Såg Dave Grohl spela konsert med brutet ben.

-En kille raggade på mig på krogen.

-Spelat ShuffleBoard för första gången.

-Varit med och stoppat ett blodigt slagsmål i spårvagn.

-Kom hem när solen gick upp imorse och vaknade kl 14.

Nu vill jag bara ta det lite lugnt.

Vad var det för slagsmål?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...