Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

det går bra. Byta blöjor är rätt lätt, man lär sig fort. Idag kollade vi på kombi. Det började med att vi skulle låna min mammas bil, sen kanske köpa en begagnad likadan för ca 30000, sen kollade vi på kombi runt 100000 och nu funderar vi på en helt ny. En säljares dröm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä. Kommer bara ihåg att jag sparkade ner en stridsflygare i en övning när han inte stannade på min order. Han var skitförbannad, men jag fick beröm av befälet.

Annars var jag nog ingen bra soldat. Jag kom i konflikt med en av civilvakterna ute på vår anläggning mitt i skogen. Han talade om för mig att som jag betedde mig borde jag ha en kula i huvet, och jag talade om för honom att som han betedde sig kunde man tro att han redan hade en.

Nu hade andra hört detta vilket gav mig ett övertag emot honom, vilket ledde till att jag gick ut och öppnade stora grinden i t-shirt och batong (svart gummi, 45 cm) i stället för stridsmundering och skarpladdad k-pist.

Jag fattar inte varför jag alltid hamnar i såna situationer. Det var mycket trassel där.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kanske missade mina tillägg där? Det var inte speciellt roligt... det var bara vart min hjärna förde mig automagiskt. 😄

Jag tyckte att det var lite kul Nu när du är lite piggare, hur går det på jobbfronten?

Link to comment
Dela på andra sajter

!!!!

Synd att man inte har några pengar just nu, dock! 🙂

Råna en bank 🙂

* * *

Grekisk yoghurt + hackade valnötter + hemkörd honung = 🥰

Herrejevvlar, nu är det semester goddammit! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...