Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

hehe jag va där, det var en rätt märklig men grym konsert minst sagt 😄 Betydelsen i hans textfras "learning to walk again" fick plötsligt en bokstavlig betydelse. xD

Det var i andra låten som de plötsligt slutade spela och massa sjukvårdare kom fram, ingen fatta nått. Han tog upp micken och sade att han verkligen brytit sitt ben och sade att det inte blev nån spelning och att de skulle komma tillbaka snart. Alla var lite förvirrade och man trodde först det var ett spex. Trummisen sade att han skulle spela o sjunga ett par covers innan det avslutades. Man trodde Dave skulle komma in på scenen springandes och säga att det va på skämt men gjorde inte det. Sen kom han in me gipsat ben, satte sig i en stol med en bärs och rev av en jävligt bra konsert ändå, SÅ JÄVLA BRA E HAN

grohlfoos.jpg

Ja fan, stjärna rakt iigenom. Grüm tjomme att fortsätta giget 😮

[...] Det skulle finnas ett nät via biblioteket också, men det hittar jag inte. Jag förstår mig inte på sånt här.

Är det nätet eller biblioteket du inte hittar? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag varit vaken i en satans massa timmar i sträck händer det lätt att jag lämnar den där lådan man ofta befinner sig i när man funderar. Vanligtvis brukar man tänka att det är något positivt, men det känns som att det förutsätter att man inte som jag istället då går vilse och tappar bort lådjäveln helt men lyckas finna en småtrasig, blöt och dyngig plastkasse från Coop som legat där i diket minst en (errr... visst finns det ett svenskt ord för fortnight?) fjorton dagar.

Bra affärer med; Neosus, Naymari, evilrocker, Gorlum, 1927, DrivKraft, Bullerbyn, Simon Andersson, Cosa Nostra och Pablo Escobar.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag varit vaken i en satans massa timmar i sträck händer det lätt att jag lämnar den där lådan man ofta befinner sig i när man funderar. Vanligtvis brukar man tänka att det är något positivt, men det känns som att det förutsätter att man inte som jag istället då går vilse och tappar bort lådjäveln helt men lyckas finna en småtrasig, blöt och dyngig plastkasse från Coop som legat där i diket minst en (errr... visst finns det ett svenskt ord för fortnight?) fjorton dagar.

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Använde ni svärd och pilbåge då?

Nä. Kommer bara ihåg att jag sparkade ner en stridsflygare i en övning när han inte stannade på min order. Han var skitförbannad, men jag fick beröm av befälet.

Annars var jag nog ingen bra soldat. Jag kom i konflikt med en av civilvakterna ute på vår anläggning mitt i skogen. Han talade om för mig att som jag betedde mig borde jag ha en kula i huvet, och jag talade om för honom att som han betedde sig kunde man tro att han redan hade en.

Nu hade andra hört detta vilket gav mig ett övertag emot honom, vilket ledde till att jag gick ut och öppnade stora grinden i t-shirt och batong (svart gummi, 45 cm) i stället för stridsmundering och skarpladdad k-pist.

Jag fattar inte varför jag alltid hamnar i såna situationer. Det var mycket trassel där.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag varit vaken i en satans massa timmar i sträck händer det lätt att jag lämnar den där lådan man ofta befinner sig i när man funderar. Vanligtvis brukar man tänka att det är något positivt, men det känns som att det förutsätter att man inte som jag istället då går vilse och tappar bort lådjäveln helt men lyckas finna en småtrasig, blöt och dyngig plastkasse från Coop som legat där i diket minst en (errr... visst finns det ett svenskt ord för fortnight?) fjorton dagar.

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...