Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är planerat att dom ska gifta sig, men jag tror inte att varken karl filip eller det aktuella brudparet visste om datumsammanträffandet i förväg.

Fast jag vet inte. De är tydligen nöjesjournalister, så det kanske är ett "ironiskt" bröllop, typ man kommer dit och så står de framme vid altaret med grön dykdräkt och sombrero eller nåt.

Menneh, vad hetter dessa tjommar? Jag känner inte direkt många journalister i stan menneh... ett par faktiskt. xD
Postat

Menneh, vad hetter dessa tjommar? Jag känner inte direkt många journalister i stan menneh... ett par faktiskt. xD

Eller ja, inte "ett par" för då kanske det varit givet... meh, ja venne. 😆 Men ett par stycken dårå.
Postat

Leinegaard.

Det var fan inte många rätt i den stavningen.

Hyfsat känd "horbock" i stan... eller var på nittiotalet. Hängd som en missbildad häst sa ryktet då.

Innebär då att den normala hästen skulle ha komplex... 😆

Postat

Du menar att jag skall våldgästa ett bröllop? Jo för det lär ju hända... knappt jag skulle gästa det som inbjuden. 😆

Jo gå dit och så svingar du en öl. 😆☺️

Postat

Varit hos optiker. Dags skaffa läsglasögon...

Det behöver du inte gå till optiker för. Dom har glasögon för 20 spänn överallt.

Postat

Har astigmatism också... Olika skärpa på vänster och höger öga...

Postat

Vadå fö nått 😮

Jag spontanbudade på en skojig grej på Tradera här i veckan, ska posta imorn vad det är för nått. ☺️

Efter jag hämtat ut den.

Postat

Evelina Burström och Stefan Åberg. Jag känner dom inte det minsta xD

Postat

Ska du dit som en plusetta?

precis.

Nu har jag checkat in på flyget. Känns som det där har tappat meningen lite när man kan göra det hemma i soffan 24 timmar innan resan.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.