Overkill Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 Hinner du göra något annat på jobb än att dricka kaffe? 😲 Skriva i längsta. ☺️
Zakyath Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 en kanna i magen tar en genom dagen idag har jag köpt en blå läderjacka
Den Gode Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 en kanna i magen tar en genom dagen idag har jag köpt en blå läderjacka Pics or........
Zakyath Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 den är hos skräddaren nu. lång i ärmarna. på torsdag nästa vecka kan ni få en bild
Fidden Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 Kan vi inte prata om kaffescheman istället. Jag kan inte. Spillde kaffe på det.
Fidden Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 Hur omöjligt är det att hitta en vettig bostad i stockholm? Hur rik behöver man vara? Funderar på att ta en ny jobbsökarrunda... (iofs kan man kanske leva med att pendla västerås-stockholm...)
Zakyath Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 (redigerat) lägenhet, villa, läge..? en etta i innerstan kan du få med kontantinsats på ca 250 000 Redigerat 8 januari 2015 av Zakyath
Den Gode Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 en tvåa någonstans som inte är miljonprogram. Har du fått jobb i stockholm?
Memphis Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 (redigerat) 6:45 - morgonakffe 8.10 - jobb-morgonakffe 10.00 - "what about second jobb-morgonakfef" 11.30 - "en till hinner jag allt" 12:30 - efterlunch-akffe 14.00 - väcka upp mig själv-akffe 16:15 - sista rycket-akffe 19.00 - efter middag-akffe 😄 Väldigt likt mitt schema! Har börjat variera med té hör att magen kniper ibland xD Antagligen för att alla koppar utom första och sista koppen är sunkigt maskinkaffe. Har hittat ett nytt favvo akffe btw, Arvid Nordquist - reko. HARREGUD va gött änna, som man säger här i götet. ☺️ Vad dricker ni? Redigerat 8 januari 2015 av Memphis
Fidden Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 Har du fått jobb i stockholm? Hur omöjligt är det att hitta en vettig bostad i stockholm? Hur rik behöver man vara? Funderar på att ta en ny jobbsökarrunda... (iofs kan man kanske leva med att pendla västerås-stockholm...)
Memphis Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 Var uppe till fyra. Vaknade halv tio, tänkte nice då har inte hela dagen försvunnit, somnar om, vaknar halv två.. 😏 😆 Det visade sig vara en dålig idé att jag aldrig vände tillbaka dygnet innan jag började jobba igår. Det resulterade att jag inte kunde somna förrän väckarklockan ringde sex på morgonen. Så jag dygnade alltså och gick till jobbet. När jag lade mig igår hade jag varit vaken i 33 timmar. 🤪 Så mitt kaffeschema igår var ännu värre. 😛
Memphis Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 Att det gjorde ont i kroppen av trötthet var helt klart en ny upplevelse. Oj, jag fick ju inlägg #1000. Känns stort. En får gratulera. Hur ska detta firas?
Fidden Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 En får gratulera. Hur ska detta firas? Tänkte gå och skita.
Memphis Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 Då vill jag inte veta hur du firar födelsedagar. 😛
slejnard Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 Oj, jag fick ju inlägg #1000. Känns stort. Grattis! 😄
slejnard Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 Det visade sig vara en dålig idé att jag aldrig vände tillbaka dygnet innan jag började jobba igår. Det resulterade att jag inte kunde somna förrän väckarklockan ringde sex på morgonen. Så jag dygnade alltså och gick till jobbet. När jag lade mig igår hade jag varit vaken i 33 timmar. 🤪 Så mitt kaffeschema igår var ännu värre. 😛 De va länge! Du kommer sova kapp sen. 😑
slejnard Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 😄 Väldigt likt mitt schema! Har börjat variera med té hör att magen kniper ibland xD Antagligen för att alla koppar utom första och sista koppen är sunkigt maskinkaffe. Har hittat ett nytt favvo akffe btw, Arvid Nordquist - reko. HARREGUD va gött änna, som man säger här i götet. ☺️ Vad dricker ni? Arvid e god. Jag kör Gärna Zoega Mollbergs blandning 😑
Den Gode Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 Skrolla upp å läs så se du jobbsökarrunda! Varför ska han ha en lägenhet om han inte har jobb?
Linus Postat 8 januari 2015 Trådstartare Postat 8 januari 2015 Besvärligt att få jobb där och sedan inte ha någon bostad.
slejnard Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 🤪 Varför ska han ha en lägenhet om han inte har jobb? Närmare till caféer?
Fidden Postat 8 januari 2015 Postat 8 januari 2015 man kollar alltid läget innan man tar några stora beslut.
Recommended Posts