Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Hur omöjligt är det att hitta en vettig bostad i stockholm? Hur rik behöver man vara? Funderar på att ta en ny jobbsökarrunda...

(iofs kan man kanske leva med att pendla västerås-stockholm...)

Link to comment
Dela på andra sajter

6:45 - morgonakffe

8.10 - jobb-morgonakffe

10.00 - "what about second jobb-morgonakfef"

11.30 - "en till hinner jag allt"

12:30 - efterlunch-akffe

14.00 - väcka upp mig själv-akffe

16:15 - sista rycket-akffe

19.00 - efter middag-akffe

😄

Väldigt likt mitt schema! Har börjat variera med té hör att magen kniper ibland xD Antagligen för att alla koppar utom första och sista koppen är sunkigt maskinkaffe.

Har hittat ett nytt favvo akffe btw, Arvid Nordquist - reko. HARREGUD va gött änna, som man säger här i götet. ☺️ Vad dricker ni?

kaffe-brygg-classic-reko-ekologisk-450g-arvid-nordquist.jpg

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Har du fått jobb i stockholm?

Hur omöjligt är det att hitta en vettig bostad i stockholm? Hur rik behöver man vara? Funderar på att ta en ny jobbsökarrunda...

(iofs kan man kanske leva med att pendla västerås-stockholm...)

Link to comment
Dela på andra sajter

Var uppe till fyra. Vaknade halv tio, tänkte nice då har inte hela dagen försvunnit, somnar om, vaknar halv två.. 😏

😆

Det visade sig vara en dålig idé att jag aldrig vände tillbaka dygnet innan jag började jobba igår. Det resulterade att jag inte kunde somna förrän väckarklockan ringde sex på morgonen. Så jag dygnade alltså och gick till jobbet. När jag lade mig igår hade jag varit vaken i 33 timmar. 🤪 Så mitt kaffeschema igår var ännu värre. 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Det visade sig vara en dålig idé att jag aldrig vände tillbaka dygnet innan jag började jobba igår. Det resulterade att jag inte kunde somna förrän väckarklockan ringde sex på morgonen. Så jag dygnade alltså och gick till jobbet. När jag lade mig igår hade jag varit vaken i 33 timmar. 🤪 Så mitt kaffeschema igår var ännu värre. 😛

De va länge! Du kommer sova kapp sen. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Väldigt likt mitt schema! Har börjat variera med té hör att magen kniper ibland xD Antagligen för att alla koppar utom första och sista koppen är sunkigt maskinkaffe.

Har hittat ett nytt favvo akffe btw, Arvid Nordquist - reko. HARREGUD va gött änna, som man säger här i götet. ☺️ Vad dricker ni?

kaffe-brygg-classic-reko-ekologisk-450g-arvid-nordquist.jpg

Arvid e god.

Jag kör Gärna Zoega Mollbergs blandning 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...