Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

😄

Låter gött Chae! Kul att det går framåt.

Täääck 😄

Mjo, det är härligt att tillvaron flyter på nu. Och om två dagar är det semester och då drar vi till västkusten (Vejbystrand) och chillar. Fuck all om vädret blir skit; vi får vara tillsammans alla tre och bara vara sköna och inte oroliga ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Plockat lite murklor. Blir nog fler imorn! 😎

Man skulle kunna säga att man kantarellsbussen ut i skogen och leta murklor va...?

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Dayum! Another one bites the dust, huh? 🙁

Va gott med utförsäljning dock. Något speciellt du letar efter eller impulsköper du?

Mestadels retrogrejor. Jag hittade tyvärr inget intressant sånt i deras Farsta-butik (förutom en Megadrive-kontroll som jag, felaktigt, trodde var trådlös xD ). Det här är vad jag hittade igår:

11325798_1626129487624537_369982405_n.jpg

Ikväll ska jag kolla i deras butik på söder också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fint Micke 🥰

Jag har aldrig lärt mig hela så där äger du mig hårt, men rättvist. ☺️ xD

Tack, jag har övat rätt hårt på den låten. Snart sitter hela. ☺️

Rykten gör gällande att det inte är det enda han gör hårt på dig... 😕🥰

😊 I don't kiss and tell.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

😆

Har en kompis som är sån, så fort han lagt ifrån sig mobilen får han typ panik xD

Sist gång vi var på pub hade han lämnat den hemma och blev galet rastlös, hehe var kul att reta honom då.

Visst känner man viss abstinens själv men har mer och mer tränat bort det på senaste. Blir mest stressad av sociala medier, så försöker hålla ner på det.

Jag har hört många säga samma sak om sociala medier. Jag vet inte, om jag glömmer mobilen får jag mer panik över att inte kunna kolla hur tågen går hemåt. xD Trots att jag kollar Facebook och Instagram jäkligt ofta.

Zits är awesome!!! 😆

Blir du stressad borde du lägga ner social medier 😮 ....ett tag i alla fall 😉

Tack det är bra med hela familjen chae 🙂 Vi har precis köpt ett sommarhus (utanför stan) och tanken är att fixa i ordning det för att det ska kunna bli ett året-runtboende 😮☺️ Det lär ta ett tag men som tur är så har vi byggare, rörmokare, elektriker och målare i bektantskapskretsen so we're pretty much cover'd 🙂

F ö "bekantskapskretsen".... Geeez, 70-talet ringde och vill ha tillbaka sitt ord 😛😆

Fan, är det ett gammalt ord? Jag använder det ju själv. 🙁

Vart ligger sommarstället?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har hört många säga samma sak om sociala medier. Jag vet inte, om jag glömmer mobilen får jag mer panik över att inte kunna kolla hur tågen går hemåt. xD Trots att jag kollar Facebook och Instagram jäkligt ofta.

Det dyker upp en massa gamla skolminnen. En gång hade jag ett gäng elvaåringar tillsammans med en gammal lärarinna som helt enkelt låste in elevernas mobiler i en låda när dom kom på morgonen, och gav tillbaka dom vid skoldagens slut. Vid ett tillfälle behövde hon gå tidigt så jag skulle ha de sista timmarna själv. Problemet var att vi glömde bort lådan. Där stod jag alltså med 22-23 elever som långsamt insåg att deras telefoner var oåtkomliga.

Vissa tog det inte så hårt, medan andra gick så långt att dom grät och nästan hyperventilerade, med alla möjliga reaktioner där emellan. Det var några elever som verkligen behövde ringa hem, så vi gick till expeditionen, men då kunde dom inte numret eftersom dom hade det i mobilen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmmmmmm'kay... Now this is awkward 😎

It's my thing! 😄

Jo, det har varit knastungt ett tag men jag är i dagsläget inte HELT jävla övertygad längre om att ljuset i tunneln är ett tåg, det skulle rent av kunna vara något annat... Typ en långtradare eller liknande. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Det dyker upp en massa gamla skolminnen. En gång hade jag ett gäng elvaåringar tillsammans med en gammal lärarinna som helt enkelt låste in elevernas mobiler i en låda när dom kom på morgonen, och gav tillbaka dom vid skoldagens slut. Vid ett tillfälle behövde hon gå tidigt så jag skulle ha de sista timmarna själv. Problemet var att vi glömde bort lådan. Där stod jag alltså med 22-23 elever som långsamt insåg att deras telefoner var oåtkomliga.

Vissa tog det inte så hårt, medan andra gick så långt att dom grät och nästan hyperventilerade, med alla möjliga reaktioner där emellan. Det var några elever som verkligen behövde ringa hem, så vi gick till expeditionen, men då kunde dom inte numret eftersom dom hade det i mobilen.

Nice. xD

It's my thing! 😄

Jo, det har varit knastungt ett tag men jag är i dagsläget inte HELT jävla övertygad längre om att ljuset i tunneln är ett tåg, det skulle rent av kunna vara något annat... Typ en långtradare eller liknande. 😛

Det låter ju lite långtradigt. 😑

Okej, det var var kanske lite okänsligt. Skönt att du mår bättre nu. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nice. xD

Det låter ju lite långtradigt. 😑

Okej, det var var kanske lite okänsligt. Skönt att du mår bättre nu. 🙂

Alls inte okänsligt.. utan humor skulle jag vara död flera gånger om by now. Walk it off? Fuck that, laugh it off. 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...