CHAE Postat 6 juni 2015 Postat 6 juni 2015 (redigerat) Du vet väl att bläckfiskar kan ta sig ur ett akvarium, och krypa över golvet, och kanske in i......sovrummet? Tjena tjae! Venne har int hunnit prova den än men ska göra det när jag åker dit till replokalen nästa gång! Då ska ja även prova HD500 i förstärkaren! He blir loooligt! ☺️😑 Gött potmos, grahn 😄 ...åsså en pt på det! Take that, Slej! 😠😎 Redigerat 6 juni 2015 av CHAE
Den Gode Postat 6 juni 2015 Postat 6 juni 2015 Ikväll är det europacupfinal i fotboll. Hela längsta sitter som limmade vid tv:n. Memphis hittar en sajt att streama matchen från.
CHAE Postat 6 juni 2015 Postat 6 juni 2015 (redigerat) Ikväll är det europacupfinal i fotboll. [...] Redigerat 6 juni 2015 av CHAE
slejnard Postat 6 juni 2015 Postat 6 juni 2015 Hemma! Först spelning kl 14 å sen agerat ljudtekniker när bygdens son kom hem från Sthlm och sjöng i kyrkan. Fullsatt! Han spelar mot Charlotte perelli i evita där även min kusin är med. Skojsigt va 🙂 Det bästa var efter gigget när jag fick kaffe å bulla!!!
slejnard Postat 6 juni 2015 Postat 6 juni 2015 Gött potmos, grahn 😄 ...åsså en pt på det! Take that, Slej! 😠😎 MEN! Men det var ju min 🙁
Neosus Postat 6 juni 2015 Postat 6 juni 2015 Hemma! Först spelning kl 14 å sen agerat ljudtekniker när bygdens son kom hem från Sthlm och sjöng i kyrkan. Fullsatt! Han spelar mot Charlotte perelli i evita där även min kusin är med. Skojsigt va 🙂 Det bästa var efter gigget när jag fick kaffe å bulla!!! DET är riktigt gott!
Neosus Postat 6 juni 2015 Postat 6 juni 2015 ...jag funderar förresten på att baka chokladmuffins nångång. 😕
slejnard Postat 6 juni 2015 Postat 6 juni 2015 ...jag funderar förresten på att baka chokladmuffins nångång. 😕 Det tycker jag! 😄
CHAE Postat 6 juni 2015 Postat 6 juni 2015 ...jag funderar förresten på att baka chokladmuffins nångång. 😕 Bring 'em hit till längstah 🥰
Neosus Postat 6 juni 2015 Postat 6 juni 2015 (redigerat) Bring it on home to me! https://www.youtube.com/watch?v=DOTWzxcTrec&feature=youtu.be Redigerat 6 juni 2015 av Neosus
Naymari Postat 6 juni 2015 Postat 6 juni 2015 https://www.youtube.com/watch?t=71&v=MKFYj29YQiU Dags att kasta in handduken, Mötley Crüe? 😱 Åh herregud. Om de hade struntat i att ge sig ut på sin "avslutningsturné" hade de i alla fall haft någon form av heder kvar och de hade inte behövt slakta sina låtar. Nu bevisar dem att Mötley Crüe är ingenting man kommer vilja minnas imorgon. Sorgligt.
k9 (oregistrerad) Postat 7 juni 2015 Postat 7 juni 2015 Blide sovmorgon idag. Mina hundar tyckte tydligen att det var läge för det. 😄
Memphis Postat 7 juni 2015 Postat 7 juni 2015 Ikväll är det europacupfinal i fotboll... Memphis hittar en sajt att streama matchen från.
Fidden Postat 7 juni 2015 Postat 7 juni 2015 Du vet väl att bläckfiskar kan ta sig ur ett akvarium, och krypa över golvet, och kanske in i......sovrummet? Påminner mig om pirålar, som gillar att tränga in i mörka utrymmen. När de fiskade upp sjömän från botten hade de ganska ofta några pirålar i... sovrummet.
Den Gode Postat 7 juni 2015 Postat 7 juni 2015 Påminner mig om pirålar, som gillar att tränga in i mörka utrymmen. När de fiskade upp sjömän från botten hade de ganska ofta några pirålar i... sovrummet. Jo. Det får man va bra jävla kinky för att vilka ha sånt där sängsällskap.
Recommended Posts