Overkill Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 Japp, på stan. Det blev en varm macka med räkröra till.
Memphis Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 Meh, min cykel har blivit stulen. 😏 Min kära singlespeed. 🙁
Memphis Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 mm, sånt suger lite, men jaja, finns värre problem här i världen. Ska köpa mig nån gammal sliten cykel istället, som ingen vill stjäla xD
slejnard Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 Får man ut på försäkring för cykelstöld? JAG VILL STJÄLA DIN GAMLA CYKEL! 😠
Memphis Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 Får man ut på försäkring för cykelstöld? JAG VILL STJÄLA DIN GAMLA CYKEL! 😠 😆
Memphis Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 Nja, skulle vara vara om ens drulle på hemförsäkringen täcker det kanske?
Memphis Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 " oförutsedda händelser. Bland annat om du tappar något eller blir bestulen utanför hemmet" http://www.trygghansa.se/om-trygghansa/ordlista/d-f/pages/drulleforsakring.aspx Hm det kanske man skulle kolla upp då.
Naymari Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 mm, sånt suger lite, men jaja, finns värre problem här i världen. Ska köpa mig nån gammal sliten cykel istället, som ingen vill stjäla xD Jag hade en gammal crescent från 60-talet som jag fick av min Morfar. Den blev stulen förra månaden.
Neosus Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 Att dom inte kan skilja på ditt å mitt ...för allt ditt e mitt! 😳
Den Gode Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 Japp, på stan. Det blev en varm macka med räkröra till. Till?
Den Gode Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 Jag hade en bra begagnad cykel som blev stulen på ett nytt ställe jag flyttade till i linköping. Den stod ute i cykelstället ute. Jag köpte en ny monark som jag skulle ställa in i cykellkällarn. Då stod den gamla där. Hur som helst, efter ett halvår var båda slutgiltigt borta.
slejnard Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 Att dom inte kan skilja på ditt å mitt ...för allt ditt e mitt! 😳 Jåh! Mitt alltså. Men ni kan få smaka på kaffet!
k9 (oregistrerad) Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 Får man ut på försäkring för cykelstöld? Beror på vilket bolag man har. Ibland även på vilken typ av cykel det rör sig om. Var tvungen att ha en special försäkring på min tävlings MTB föret då den ansågs vara extra stöldbegärlig och för dyr för att räknas som vanligt lösöre. Sedan så beror det ju lite å hur den stulits med. Vad man hade för lås os, men det säger ju sig själv.
k9 (oregistrerad) Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 (redigerat) Tror att Den Gode kommer kalla mig det han kallade mina hundar förut, om jag berättar att jag badat i en sjö idag. 17 grader i luften och 13 grader på vattenytan. 😑 Redigerat 3 juni 2015 av k9
Den Gode Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 Tror att Den Gode kommer kalla mig det han kallade mina hundar förut, om jag berättar att jag badat i en sjö idag. 17 grader i luften och 13 grader på vattenytan. 😑 Ville du kolla om det var varmare längre ner?
k9 (oregistrerad) Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 Ville du kolla om det var varmare längre ner? Testade och dyka lte men fick bråttom upp till ytan för att det var så kallt.
Den Gode Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 Blev vän med en gris på facebook. Lite desperat kanske.
k9 (oregistrerad) Postat 3 juni 2015 Postat 3 juni 2015 Blev vän med en gris på facebook. Lite desperat kanske. Beror på vad du vill ha denna grisvän till... 😑 😳 😆 Tor du stavade fel där. 😛 Skriv då! 😠
Recommended Posts