Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

mm, sånt suger lite, men jaja, finns värre problem här i världen. Ska köpa mig nån gammal sliten cykel istället, som ingen vill stjäla xD

Jag hade en gammal crescent från 60-talet som jag fick av min Morfar. Den blev stulen förra månaden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade en bra begagnad cykel som blev stulen på ett nytt ställe jag flyttade till i linköping. Den stod ute i cykelstället ute. Jag köpte en ny monark som jag skulle ställa in i cykellkällarn. Då stod den gamla där.

Hur som helst, efter ett halvår var båda slutgiltigt borta.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Får man ut på försäkring för cykelstöld?

Beror på vilket bolag man har. Ibland även på vilken typ av cykel det rör sig om. Var tvungen att ha en special försäkring på min tävlings MTB föret då den ansågs vara extra stöldbegärlig och för dyr för att räknas som vanligt lösöre.

Sedan så beror det ju lite å hur den stulits med. Vad man hade för lås os, men det säger ju sig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Tror att Den Gode kommer kalla mig det han kallade mina hundar förut, om jag berättar att jag badat i en sjö idag. 17 grader i luften och 13 grader på vattenytan. 😑

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att Den Gode kommer kalla mig det han kallade mina hundar förut, om jag berättar att jag badat i en sjö idag. 17 grader i luften och 13 grader på vattenytan. 😑

Ville du kolla om det var varmare längre ner?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Ville du kolla om det var varmare längre ner?

Testade och dyka lte men fick bråttom upp till ytan för att det var så kallt.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Blev vän med en gris på facebook. Lite desperat kanske.

Beror på vad du vill ha denna grisvän till... 😑

😳

😆

Tor du stavade fel där. 😛

Skriv då! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...