slejnard Postat 1 juni 2015 Postat 1 juni 2015 Den 7e PT:n av den 7e paishtoppern! ☺️ Är så trött men ids int sova 😑
k9 (oregistrerad) Postat 1 juni 2015 Postat 1 juni 2015 Nu kräver hundarna att få gå ner och sova, så det är nog bäst att jag lyder. 😐
Micke H Postat 2 juni 2015 Postat 2 juni 2015 Hopp, åkt på nån form av matförgiftning, som jag misstänker är pga frysta bär. Fick kort därefter kraftig yrsel, feber och kräks. Kul! Har ju varit en del varningar om det på senaste men sånt tänker man ju inte ska hända en själv. 😏 Ouch, hoppas du mår bättre snart. 😕
Fidden Postat 2 juni 2015 Postat 2 juni 2015 Hopp, åkt på nån form av matförgiftning, som jag misstänker är pga frysta bär. Fick kort därefter kraftig yrsel, feber och kräks. Kul! Har ju varit en del varningar om det på senaste men sånt tänker man ju inte ska hända en själv. 😏 Är det anmälningsplikt på sånt där? Brukar ju stryka med ett par pensionärer när sådant händer.
Memphis Postat 2 juni 2015 Postat 2 juni 2015 (redigerat) Är det anmälningsplikt på sånt där? Brukar ju stryka med ett par pensionärer när sådant händer. Kanske det är. Jag har iallafall anmält det till Coop, där jag köpte bären. Tror du man bör göra det nån annanstans med? morn halloj Morrn! Redigerat 2 juni 2015 av Memphis
Memphis Postat 2 juni 2015 Postat 2 juni 2015 Är typ bra idag, lite yrsel kvar. Så stannar hemma från jobbet,
Neosus Postat 2 juni 2015 Postat 2 juni 2015 Va bra! Jag tror förresten att du kan göra en anmälan till konsumentverket oxå! http://www.konsumentverket.se/Konsumentfragor--anmalan/Gor-en-anmalan/
Den Gode Postat 2 juni 2015 Postat 2 juni 2015 Är typ bra idag, lite yrsel kvar. Så stannar hemma från jobbet, Vad var det för bär?
Naymari Postat 2 juni 2015 Postat 2 juni 2015 vafan Varför postar du bild på mig Det är ju Zak på bilden under!! 😮 Brother from another mother!
Micke H Postat 2 juni 2015 Postat 2 juni 2015 Här är en gammal bild på mig... 😑 Klipp dig och skaffa dig ett jobb. Du med, Memphis! 🥰
Recommended Posts