Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

När du köpte den jackan var jag 5 år gammal. Fan vad ung jag är. Måste sluta med det. 😑

Det hade varit roligt om jag hade haft samma jacka i 15 år. Då hade man kunnat undra hur puberteten gick. 😱

Se till att ha kul när du är ung, pöjk.

Grejen är att jag har fått komplimanger för jackan de senaste åren. För tio år sen fick jag en färgfläck på den, men den är bortnött nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

- tja! Tänkte tjacka trumset och vill ha ett ganska så "träigt" sound. Har'ru några tips, elle'? 😑

- Ptjaaaa... asså vi har ju det här Pearl-setet för 24 000 pix...å då ingår cymbaler och stativ 🙂

tumblr_np30dmQAG11qzzw5do1_1280.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

- tja! Tänkte tjacka trumset och vill ha ett ganska så "träigt" sound. Har'ru några tips, elle'? 😑

- Ptjaaaa... asså vi har ju det här Pearl-setet för 24 000 pix...å då ingår cymbaler och stativ 🙂

tumblr_np30dmQAG11qzzw5do1_1280.jpg

Haha 😄

Då ska jag gå och se om försäkringskassan har satt in pengarna de skulle ha satt in den 26:e.

Ingen internetbank?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gig ikväll på café Storgatan 22-01. Längesen man körde typ pubspelning 😑

Kul va

Jåh!

Har joxat å tränat med looppedalen. Kan bli läckert!

Looppe-Dalen - ligger den norrut? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag tycker det är så jäkla coolt att refrängsången ligger en fjärdedel "fel" i denna låt (enligt vad mina öron säger är naturligt i alla fall).

Man får hjärtklappning och huvudvärk så fort refrängen kommer igång (på ett bra sätt då), och en refräng som egentligen kanske är lite halvtråkig blir en hookfest. Riktigt smart drag.

https://www.youtube.com/watch?v=QcIy9NiNbmo

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...