Memphis Postat 26 maj 2015 Postat 26 maj 2015 Vi har köpt en sommarstuga. Eller njaa, mer ett sommarhus. Anyways, we're psyched 🥰 Tanken är att vi ska renovera det för att kunna bo där även om vintern. Fan va najs. 🙂 Sommarstuga vore riktigt härligt.
Naymari Postat 26 maj 2015 Postat 26 maj 2015 Vi har köpt en sommarstuga. Eller njaa, mer ett sommarhus. Anyways, we're psyched 🥰 Tanken är att vi ska renovera det för att kunna bo där även om vintern. Där snackar vi vuxenpoäng! 😮
Den Gode Postat 26 maj 2015 Postat 26 maj 2015 Som utlovat, här är en bild! Hon ligger på filten vi fick och gosedjuret ser ni ju. Filten ihopvikt ser ut såhär: Tack så mycket 🥰 Det var roligt att se.
Den Gode Postat 26 maj 2015 Postat 26 maj 2015 Där snackar vi vuxenpoäng! 😮 Det är mycket vuxenpoäng här nu. Inga till mig dock.
Zakyath Postat 26 maj 2015 Postat 26 maj 2015 Jag bantar. Ska gå ner 6-7 kilo. var inte du ganska smal som det var?
Memphis Postat 26 maj 2015 Postat 26 maj 2015 Det är mycket vuxenpoäng här nu. Inga till mig dock. Jag är också rätt dålig på vuxenpoäng. Inte min grej. 😛
Zakyath Postat 27 maj 2015 Postat 27 maj 2015 ska repa ikväll med mitt nystartade band.. band nr 2 dvs, precis bokat in lokal så blir första gången ikväll 😑 eller vi är väl inte mycket av ett band, inte särskilt många medlemmar och har inte gjort något än.. men lokal har vi!!
Neosus Postat 27 maj 2015 Postat 27 maj 2015 ska repa ikväll med mitt nystartade band.. band nr 2 dvs, precis bokat in lokal så blir första gången ikväll 😑 eller vi är väl inte mycket av ett band, inte särskilt många medlemmar och har inte gjort något än.. men lokal har vi!! Jepp! Det blir lättare då när det finns lokal.
Zakyath Postat 27 maj 2015 Postat 27 maj 2015 finns en riktigt stor vox, fenderstärkare och marshallstack där att leka med också. bara fina grejer
Zakyath Postat 27 maj 2015 Postat 27 maj 2015 beställde hem albumet grow av svenska bandet three seasons.. de har tydligen blivit ganska prisade för hur bra de är. det är nog det sämsta albumet jag äger idag. ett par av deras låtar hade ett par schyssta riff dock. man kan väl inte göra rätt val varje gång.
Recommended Posts