Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är alltid sommar någonstans i världen.

k9 (oregistrerad)
Postat

mina hundar tjatar om att få bada redan. så fort de känner lukten av en sjö s börjar de dra mot den riktningen som lukten kommer från.

Postat

Det är alltid sommar någonstans i världen.

Men det har inte jag nån glädje av. Pratade med en somalier. Där är det nästan samma temperatur året om.

Postat

jag fyller år snart, den 19e juni

*längtah*

🙂

Postat

I nästa vecka blir det sommar.

...vilket innebär att det snart är jul 😮☺️

tumblr_nlsoap3uJ91qzzw5do1_1280.jpg

Postat

Vi har köpt en sommarstuga. Eller njaa, mer ett sommarhus. Anyways, we're psyched 🥰 Tanken är att vi ska renovera det för att kunna bo där även om vintern.

Postat

Nån mer än jag som blir tokig på notifikationer av typen "nån du inte känner gillar nåt som är populärt" på fejan?

Postat

Nån mer än jag som blir tokig på notifikationer av typen "nån du inte känner gillar nåt som är populärt" på fejan?

Jag blir nog mer tokig på folk som delar artiklar av typen "[random snubbe] gör si och så, DU KOMMER BLI HELT HÄNFÖRD AV RESULTATET". 😏

Postat

Shit, det här projektet jag håller på med just nu alltså...jag blir riktigt jäkla stolt över slutresultatet. Länge sen man kände sån här yrkesstolthet. ☺️

Postat

Vi har köpt en sommarstuga. Eller njaa, mer ett sommarhus. Anyways, we're psyched 🥰 Tanken är att vi ska renovera det för att kunna bo där även om vintern.

IRL.

Postat

Är det inte det fejan går ut på?

Postat

Är det inte det fejan går ut på?

Kanske. Jag hade fått intrycket att notifikationerna mer handlade om saker som handlade om en själv och möjligen ens vänner.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.