k9 (oregistrerad) Postat 7 januari 2015 Postat 7 januari 2015 Jag ska ut och sopa snö istället. Eller så låter jag bara min galenpanna till hund platta ner snön lite.
Neosus Postat 7 januari 2015 Postat 7 januari 2015 Näeee verkligen INTE!!!! 😠 :angry: ...eller jo snart? 😕
Naymari Postat 7 januari 2015 Postat 7 januari 2015 (redigerat) Varför vill alla ha side-chain på allt hela tiden? Har ni det? Använder mig av side-chain väldigt ofta vid mix. Både med triggad side-chain och utan. Redigerat 7 januari 2015 av Naymari
Micke H Postat 7 januari 2015 Postat 7 januari 2015 På tal om sidechain, man ska kanske ta sig en kaffe.
Neosus Postat 7 januari 2015 Postat 7 januari 2015 På tal om sidechain, man ska kanske ta sig en kaffe. På tal om det så har jag nyss tagit mig en kopp kaffe!
Algotezza Postat 7 januari 2015 Postat 7 januari 2015 På tal om mazariner, är det inte dags för semlor? Vet ej. Har dock ätit en hel del skånska fastlagsbullar. Gräddburgare. 🙂
Naymari Postat 7 januari 2015 Postat 7 januari 2015 Pro Tools har blivit uppdaterat till Yosemite nu. Ska installera Yosemite på laptopen först, om allt fungerar smärtfritt där ska jag ta mig an den stora datorn också, men det får vara när jag inte har flertalet stora projekt på gång. 😑 Har ni uppgraderat?
k9 (oregistrerad) Postat 7 januari 2015 Postat 7 januari 2015 Pro Tools har blivit uppdaterat till Yosemite nu. Ska installera Yosemite på laptopen först, om allt fungerar smärtfritt där ska jag ta mig an den stora datorn också, men det får vara när jag inte har flertalet stora projekt på gång. 😑 Har ni uppgraderat? Nej! Har inte musikdatorn igång nu. Men snart så ska jag uppgradera jag med. Fast mitt Cubase då. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 7 januari 2015 Postat 7 januari 2015 nej, däremot har jag varit och marklyft lite ☺️ Kör de med ansiktslyft också? 😕
k9 (oregistrerad) Postat 7 januari 2015 Postat 7 januari 2015 (redigerat) Tusan! jag är galet sugen på något gott. Men jag kommer inte på vad som skulle vara gott alls.. 😳 Redigerat 7 januari 2015 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 7 januari 2015 Postat 7 januari 2015 http://www.dn.se/ekonomi/manga-far-halva-lonen-betald-med-skattemedel/ Undrar om man skulle köpa sig en slemma? 😳 semla ffs 😱 :ph34r: 😱 stapla poster ftw
Neosus Postat 7 januari 2015 Postat 7 januari 2015 Pro Tools har blivit uppdaterat till Yosemite nu. Ska installera Yosemite på laptopen först, om allt fungerar smärtfritt där ska jag ta mig an den stora datorn också, men det får vara när jag inte har flertalet stora projekt på gång. 😑 Har ni uppgraderat? Pro Tools? Du menar Mac Os X? 😕
Neosus Postat 7 januari 2015 Postat 7 januari 2015 Jag blir mer å mer sugen på en mac. Banne mej!! Vore kul att testa! 😕🤪😱😊
Recommended Posts