Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag ska ut och sopa snö istället. Eller så låter jag bara min galenpanna till hund platta ner snön lite.

Annons
Postat (redigerat)

Varför vill alla ha side-chain på allt hela tiden? Har ni det?

Använder mig av side-chain väldigt ofta vid mix. Både med triggad side-chain och utan.

Redigerat av Naymari
Postat

På tal om mazariner, är det inte dags för semlor?

Vet ej. Har dock ätit en hel del skånska fastlagsbullar. Gräddburgare. 🙂

Postat

Pro Tools har blivit uppdaterat till Yosemite nu. Ska installera Yosemite på laptopen först, om allt fungerar smärtfritt där ska jag ta mig an den stora datorn också, men det får vara när jag inte har flertalet stora projekt på gång. 😑

Har ni uppgraderat?

k9 (oregistrerad)
Postat

Pro Tools har blivit uppdaterat till Yosemite nu. Ska installera Yosemite på laptopen först, om allt fungerar smärtfritt där ska jag ta mig an den stora datorn också, men det får vara när jag inte har flertalet stora projekt på gång. 😑

Har ni uppgraderat?

Nej! Har inte musikdatorn igång nu. Men snart så ska jag uppgradera jag med. Fast mitt Cubase då. 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

nej, däremot har jag varit och marklyft lite ☺️

Kör de med ansiktslyft också? 😕
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Tusan! jag är galet sugen på något gott. Men jag kommer inte på vad som skulle vara gott alls.. 😳

Redigerat av k9
Postat

Har ni uppgraderat?

Pro Tools? Du menar Mac Os X? 😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.