Den Gode Postat 17 maj 2015 Postat 17 maj 2015 Ja, så nu sitter man här med en rejäl bunt cash. Tar banken ens emot pengar längre? 😳😛 Du blir tvungen att handla upp dom.
Memphis Postat 17 maj 2015 Postat 17 maj 2015 Antagligen skulle han till någon fest någonstans, men hamnade i fel hus. jag har ingen aning. Allt kan hända på Campus! Har börjat bli noggrannare med att låsa dörren nu när jag är hemma. 😊 Välkommen hem Memph! 🙂 Jasså jaha. Har glömt att du bor på Camus. 😛 Tack Nay!
Memphis Postat 17 maj 2015 Postat 17 maj 2015 Du blir tvungen att handla upp dom. Usch, Låter jobbigt. 😛
Memphis Postat 17 maj 2015 Postat 17 maj 2015 Vad tycker du om First Aid Kit, Mr Gode? Ja musikgruppen alltså. Inte förstahjälpen kit i allmänhet eller så.
Den Gode Postat 17 maj 2015 Postat 17 maj 2015 Vad tycker du om First Aid Kit, Mr Gode? Ja musikgruppen alltså. Inte förstahjälpen kit i allmänhet eller så. Jodå. Dom är helt ok, men den musiken kunde lika gärna vara samtida med judee sill. Det är ungefär som om artister i början av 70-talet hade låtit som al jolson eller nåt.
Fidden Postat 17 maj 2015 Postat 17 maj 2015 (redigerat) Hej. Loopen, houselåten var najs, men jag har lite problem med monotonin i genren. Houselåtarna jag gillar bäst är egentligen inte house har jag märkt 😛 Memphan, välkommen tillbaka! Kul att du hade kul. Mvh han som var introvert men som plötsligt kröp på väggarna av att vara själv på samma sätt som han tidigare gjort när han inte vart det. För övrigt så... ...Har jag varit på finlandskryssning i helgen och som vanligt somnat först av alla. Denna gång rekord, kl 24. Finsk tid. Dvs kl 11. Jag är gammal. ...lekte jag med tjejens 6-åring, som hade så kul att han kallade mig hans bästa kompis. Då kände jag mig inte lika gammal längre, men det gick över när orken och ryggen tog slut. ...är jag lite nojig för att tjejen blivit gravid. Det där med kådisar funkar inte alls för oss, och hon kan inte använda piller pga nån hormonell obalans. ...blev jag i dagarna refererad till som "inte hans _riktiga_ pappa". Man blir tydligen typ plastfarsa efter bara nån månad. Sammanfattningsvis, jag är nog ganska medelålders. Redigerat 17 maj 2015 av Fidden
Gäst Postat 17 maj 2015 Postat 17 maj 2015 http://www.netonnet.se/art/dator/surfplattor/android/7-9a4tum/asus-fe170cg-1a075a/207939.8278/
drloop (oregistrerad) Postat 18 maj 2015 Postat 18 maj 2015 Morron! Verkar som Garda funkade ok memph? Fidden, vaknar du klockan 6 på morgonen?
k9 (oregistrerad) Postat 18 maj 2015 Postat 18 maj 2015 (redigerat) Köpa högtalare till förstärkarriggen, eller köpa cykelskor och cykelkläder... svårt val.. 😏 Judit: sär skriv ning. Redigerat 18 maj 2015 av k9
Fidden Postat 18 maj 2015 Postat 18 maj 2015 Morron! Verkar som Garda funkade ok memph? Fidden, vaknar du klockan 6 på morgonen? Går väl däråt, 7 brukar gälla om ingen klocka väcker mig.
k9 (oregistrerad) Postat 18 maj 2015 Postat 18 maj 2015 (redigerat) Fru kost sen ut flykt till Ephesus. 😑 Jag käkade frukost halv ett i natt.. 😲 . vaknade 45 minuter innan mc Donalds stängde... 😊 så det blev två burgare då... 🥰 Redigerat 18 maj 2015 av k9
drloop (oregistrerad) Postat 18 maj 2015 Postat 18 maj 2015 Går väl däråt, 7 brukar gälla om ingen klocka väcker mig. Brukar börja med tidigare vanor... sorry 😊
Den Gode Postat 18 maj 2015 Postat 18 maj 2015 Går väl däråt, 7 brukar gälla om ingen klocka väcker mig. Den biologiska klockan?
Micke H Postat 18 maj 2015 Postat 18 maj 2015 (redigerat) EDITH: Inte riktat till någon alltså, den var bara rolig. xD Redigerat 18 maj 2015 av Micke H
Overkill Postat 18 maj 2015 Postat 18 maj 2015 Hej. Loopen, houselåten var najs, men jag har lite problem med monotonin i genren. Houselåtarna jag gillar bäst är egentligen inte house har jag märkt 😛 Memphan, välkommen tillbaka! Kul att du hade kul. Mvh han som var introvert men som plötsligt kröp på väggarna av att vara själv på samma sätt som han tidigare gjort när han inte vart det. För övrigt så... ...Har jag varit på finlandskryssning i helgen och som vanligt somnat först av alla. Denna gång rekord, kl 24. Finsk tid. Dvs kl 11. Jag är gammal. ...lekte jag med tjejens 6-åring, som hade så kul att han kallade mig hans bästa kompis. Då kände jag mig inte lika gammal längre, men det gick över när orken och ryggen tog slut. ...är jag lite nojig för att tjejen blivit gravid. Det där med kådisar funkar inte alls för oss, och hon kan inte använda piller pga nån hormonell obalans. ...blev jag i dagarna refererad till som "inte hans _riktiga_ pappa". Man blir tydligen typ plastfarsa efter bara nån månad. Sammanfattningsvis, jag är nog ganska medelålders. Vadå, så ni bara chansar att det inte ska bli något även om ni kör oskyddat? Modigt i så fall! Men kul att du blivit extrapappa 🥰
slejnard Postat 18 maj 2015 Postat 18 maj 2015 Igår var vi upp å körde born to be wild på en bar. Kul vare. World domination!!! Utflykten var riktigt trevlig åxå. En antik stad ganska välbevarad. Nu lite längsta å poolhäng å kaffe. Tror jag är kaffeist 🙁
Zakyath Postat 18 maj 2015 Postat 18 maj 2015 Vadå, så ni bara chansar att det inte ska bli något även om ni kör oskyddat? Modigt i så fall! Men kul att du blivit extrapappa 🥰 https://www.youtube.com/watch?v=wc9elDlWn6w
Recommended Posts