k9 (oregistrerad) Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Går på en filial till en folkhögskola och läser in lite ämnen. I brist på annat så satt jag mig på skolbänken istället. Om man blir nå klokare tvivlar jag på menneh såatte.. 😊☺️ Jo många måste ju mer eller mindre plugga eller vara arbetslösa som det ser ut just nu. Men omväxling förnöjer heter det ju.
k9 (oregistrerad) Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 du var väl på fel restauranger! Eller så hamnade fel restauranger runt mig.. 😏
Neosus Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Jo många måste ju mer eller mindre plugga eller vara arbetslösa som det ser ut just nu. Men omväxling förnöjer heter det ju. Exakt!
k9 (oregistrerad) Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Blir intressant att se fjolårets totala ekonomiska statistik för landet och företagen snart. 😏
k9 (oregistrerad) Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Funderar på om man skulle köpa statsobligationer och kanske lite ryska-rubel med? 😏
k9 (oregistrerad) Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Exakt! Men nu när du blir dansbandsmusiker så kommer du ju ha råd med en ny burk. 😛
Neosus Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Men nu när du blir dansbandsmusiker så kommer du ju ha råd med en ny burk. 😛 A just ja! 😄 Nä jag slängde den tanken ner i soptunnan! Tror int dom skulle välja mig ändå eller kanske man vet int! Äsch! Bara jobbigt att hålla på och turnera runt hela norden i 300 dagar per år! 😄 *lat*
k9 (oregistrerad) Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 A just ja! 😄 Nä jag slängde den tanken ner i soptunnan! Tror int dom skulle välja mig ändå eller kanske man vet int! Äsch! Bara jobbigt att hålla på och turnera runt hela norden i 300 dagar per år! 😄 *lat* Hmm vi kanske ska börja skriva dansbandamusik tillsammans? Finns säker pengar att hämta där utan att behöva ränna runt så mycket med något band.. 😛
Neosus Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 När jag blir miljonär tänkter jag ta pension och flytta till en öde ö och dricka öl och spela dragspel! Fatta va FETT!!!! ☺️
Den Gode Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Går på en filial till en folkhögskola och läser in lite ämnen. I brist på annat så satt jag mig på skolbänken istället. Om man blir nå klokare tvivlar jag på menneh såatte.. 😊☺️ Hursomhelst brukar en del studenter kunna få rabatt på cubase mot något slags intyg. Blir att googla. Eller fråga claes.
Neosus Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Hmm vi kanske ska börja skriva dansbandamusik tillsammans? Finns säker pengar att hämta där utan att behöva ränna runt så mycket med något band.. 😛 Ja räcker ju med att spela på en synt och en dator! Int så jobbigt de in! 😄
Neosus Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 (redigerat) Hursomhelst brukar en del studenter kunna få rabatt på cubase mot något slags intyg. Blir att googla. Eller fråga claes. Just ja det stämmer! Man kanske kunde använda den rabatten då? Jag ska fråga Claes sedan.. nångång. Redigerat 6 januari 2015 av Neosus
k9 (oregistrerad) Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Just ja det stämmer! Man kanske kunde använda den rabatten då? Jag ska fråga Claes sedan.. nångång. Tyvärr så brukar det även vara en åldersgräns på de rabatterna. 😠 Men det kostar ju inget att fråga iofs. 🙂
Neosus Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Tyvärr så brukar det även vara en åldersgräns på de rabatterna. 😠 Men det kostar ju inget att fråga iofs. 🙂 Slängde nyss iväg en fråga. Jo jag kan förstå om det är åldersgräns. 😊
k9 (oregistrerad) Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 gör som ni vill, jag tar mig en kaffe Gott! Det ska jag med göra. 🙂
Den Gode Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Tyvärr så brukar det även vara en åldersgräns på de rabatterna. 😠 Men det kostar ju inget att fråga iofs. 🙂 Om det kostar att fråga är det inte mitt fel.
Neosus Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Enda kravet (hos steinberg) är att man har heltidsstudier
Naymari Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 (redigerat) Hursomhelst brukar en del studenter kunna få rabatt på cubase mot något slags intyg. Blir att googla. Eller fråga claes. De flesta har EDU licenser. Finns även på flertalet pluggar. Allt som krävs är ett registreringsintyg som garanterar att man studerar. Just ja det stämmer! Man kanske kunde använda den rabatten då? Jag ska fråga Claes sedan.. nångång. Har du mecenatkort? isf. har du 10% på Apples sortiment. 😑 Redigerat 6 januari 2015 av Naymari
Neosus Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Har du mecenatkort? isf. har du 10% på Apples sortiment. 😑 Jomen tusiken de har ja ju... 😳😄 Bra att vara student! ☺️
Naymari Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Jomen tusiken de har ja ju... 😳😄 Bra att vara student! ☺️ http://www.mecenat.se/studentrabatter/datorer-och-telefoni/datorer/apple
k9 (oregistrerad) Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Cool! Nu blir jag glad för att Neo fick så mycket bra tips här. ;-)
Neosus Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Cool! Nu blir jag glad för att Neo fick så mycket bra tips här. ;-) Ja verkligen! Va kul! 😄☺️ Smörja. Håller jag med om! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 6 januari 2015 Postat 6 januari 2015 Oj !Nu sitter jag tydligen och skriver inlägg om psykologi på nätet med. Heta debatter i det ämnet med. 😱 Får svalka av mig lite i bastun tror jag. 😛
Recommended Posts