Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Håller på att packa. På lördag sticker jag ju mot Le Italia och backpackar ☺️ Tack Loopis igen för grymt tips om Gardasjön, det verkar riktigt nice. Inte lika nice som Nice kanske men ändå nice.

Åker du själv? Hur åker du? Hur länge är du borta? Hur har du tänkt resa runt?

Hej då.

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Kaffedags kanske? 😏☺️🥰

Postat

Hej Nu Har Jag Varit På Ikea Med Fredrik Isaksson Och Anna Lena IsakssonI Sundsvall Åkte 09:40 Och Kom Hem 00:00 Det Var Roligt Många Fina Grejor Fick Vi För Pengarna Vi Hade Med Oss Vi Gick Tillåmed Och Åt Dom Berömda Köttbullarna På Restaurangen De Var Skit Gott Det. Sen Så Gick Vi Och Kollade Runt Lite Till Och Hittade Lite Till Men Sen Gick Vi Och Betalade Och Gick Och Fikade Kanelbulle och Kaffe.

— at Ikea Sundsvall.

Gissa fortsättningen?

Sen Blev Jag Mördad Av Pico Because DÖÖÖÖ!!!

😆

Postat

Snus, mus och brännvin.

Nys, mys och brylcreme...

heda hade

Hedda Gabler

k9 (oregistrerad)
Postat

Gissa fortsättningen?

Sen Blev Jag Mördad Av Pico Because DÖÖÖÖ!!!

😆

HUALIGEN!!!! 😱 :ph34r:

😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Hemme! 😮

😳 Jag är också hemma. Men jag ser dig inte här. Kom fram nu. 😕
k9 (oregistrerad)
Postat

Hör ni! 😄

...äh det var inget... 😐

Postat

tänkte gå ut ikväll. men det blir det inget av. har effektivt börjat bete mig som någon slags nykterist.

Du ska ju börja träna. Spriten går inte ihop med en del av dom där pillrena.

Postat

Finns det änglar och demoner? vad tror du

Postat

Du får väl se om det var ett grymt tips. Kanske är det helt kasst.... men det tror jag inte. Ha det gött!

Ja annars jävlar 😠

☺️

Postat

Åker du själv? Hur åker du? Hur länge är du borta? Hur har du tänkt resa runt?

Hej då.

Japp. Flyg, sen buss. En vecka. Runt med buss tror jag.

Blir några dagar cykling runt området, sedan har jag inte bestämt mig, tar ev. buss till några ännu högre bergsområden, tex Merano eller Dolomiterna. Det är ett oskrivet blad.

Postat

Japp. Flyg, sen buss. En vecka. Runt med buss tror jag.

Blir några dagar cykling runt området, sedan har jag inte bestämt mig, tar ev. buss till några ännu högre bergsområden, tex Merano eller Dolomiterna. Det är ett oskrivet blad.

Hur har du tänkt bo?

Postat

Hur har du tänkt bo?

Parkbänk 😕

Nämen vandrarhem. Funderade även på tältning men det får bli nästa resa i sommar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.