Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Skitsnyggt Fidden. Jättegött att lyssna på. Bra instrumentering med synthpåläggen, och gött driv på trummorna.

Instämmer med ovan, höj volymen på rösten. Du sjunger bra så inget att hålla tillbaka på.

Det enda jag kan skulle vilja feedbacka är att ha mer kontrast i låten, skala av något part/vers så det går ner något, ta bort lite i trumkomp, nån synthslinga, så det drar på energi mot refräng tex. Var ganska jämt ösigt genom hela, fast det kanske var meningen från början, vad vet jag? 😄

Ja, det är ju lite variation i början men sen är det ganska jämntjockt. Får försöka trixa till det lite. Tack för tipset

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Fidden!!! Du borde göra en cover på I wont let the sun goes down on me!

Tamme tusiken!

Hehe, det kanske jag borde 😄

Vi kan ju köra covers på vår IRL, när den nu blir av.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Håller på att packa. På lördag sticker jag ju mot Le Italia och backpackar ☺️ Tack Loopis igen för grymt tips om Gardasjön, det verkar riktigt nice. Inte lika nice som Nice kanske men ändå nice.

Gött! You know the drill, häng i längsta hela tiden, de har säkert wifi på hotellet 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gött! You know the drill, häng i längsta hela tiden, de har säkert wifi på hotellet 😛

😆 Will do my best 😄

Nja, kommer försöka koppla ner från internet så gott som.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha. Gick och la mig vid fyratiden. Det var nog lika bra. Nu är jag hur sim helst utsövd. Jag ska aldrig mer kommentera någons språkliga förmåga........på et tag. Särskilt inte om man blandar ihop dom med någon annan. Så var det sagt.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jaha. Gick och la mig vid fyratiden. Det var nog lika bra. Nu är jag hur sim helst utsövd. Jag ska aldrig mer kommentera någons språkliga förmåga........på et tag. Särskilt inte om man blandar ihop dom med någon annan. Så var det sagt.

Fast du hade ju rätt i mitt fall. 🙂

Spätta på spett låter inte så dumt.

spätta på spätt är rätt rätt
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack! Men jag klistrade direkt i inlägget länken. Kanske int går längre i min smarta telefon?

Hmmm, adressen ser kanske annorlunda ut i smartphone...

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Håller på att packa. På lördag sticker jag ju mot Le Italia och backpackar ☺️ Tack Loopis igen för grymt tips om Gardasjön, det verkar riktigt nice. Inte lika nice som Nice kanske men ändå nice.

Du får väl se om det var ett grymt tips. Kanske är det helt kasst.... men det tror jag inte. Ha det gött!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev en så kallad rage-quit. 😄

Han bara lämnade spelet utan att säga något alltså.

Det lustiga ä att han började tjafsa om mitt uttal när jag målangav i ett krigsspel. Bukar använda NATOs bokstaveringsrutin så jag utlade orden så att det ska vara lätt att förstå dem med.

När man bokstaverar alfabetet så uttalas det Al-fa, Bra-woh, Char-lee, Del-tah osv.

Så han blev sur på mig och började tjafsa om aboriginer och kängurur för han trodde att jag var en Aussie (en person från Australien). När han sedan faktiskt frågade vad jag tyckte om det han sagt om Australien så svarade jag;

--well... I just wuoldn´t know, as I´m from Sweden.

svaret jag fick var;

-Oh I see. That´s the worst part of Australia. Iknow, cuz I´we been there....

redan här hörde man många som suckade och/eller skrattade lite elakt. Men jag vart så trött på honom att jag inte såg det tragikomiska i hans dumhet så jag vräkte ur mig det är om att man bara har det förstånd som man har förstånd till att ha.

🤪😱 :ph34r: 😊☺️😆

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...