Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Maktgalan är ett bra ord. 😏

haha är ju ordblind så jag hade aldrig märkt det själv. 😄

tack för rättelsen.

k9 (oregistrerad)
Postat

Japp å snyggfilm

Och film där de har kläderna på. 🙂😲😐😏🙁😠

😊

😛

🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu blir det några koppar kärlek, sedan träna, sedan äta pizza, sedan mera kärlek 🥰 :wub: 🥰

Postat

Har fått för mig att ditt språk är helt annorlunda nu än jag läste det du skrev första gången, men jag kanske blandar ihop dig med nån annan.

Postat (redigerat)

Nämen TJENARE!!!!! ☺️

bra att du förtydligar min referens till just fulöl för kidsen, magister Neo 😉

jag gör allt jag kan för att jag vet inte vad men det gör jag. 😳☺️

Redigerat av Neosus
Postat

Det är lite knepigt när jag hoppar mellan studio forum och flashback att hitta rätt ton i det jag skriver.

k9 (oregistrerad)
Postat

Har fått för mig att ditt språk är helt annorlunda nu än jag läste det du skrev första gången, men jag kanske blandar ihop dig med nån annan.

Hur menar du? I allmänhet eller i just den texten som jag skrev? 😲
k9 (oregistrerad)
Postat

Nämen TJENARE!!!!! ☺️

jag gör allt jag kan för att jag vet inte vad men det gör jag. 😳☺️

😲 Lättare att faktiskt bara göra det man kan göra. Svårt att göra det man inte kan göra. 😑
Postat

😲 Lättare att faktiskt bara göra det man kan göra. Svårt att göra det man inte kan göra. 😑

Jo så kan man oxå göra... (som jag brukar säga i replokalen) 😳☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Det är lite knepigt när jag hoppar mellan studio forum och flashback att hitta rätt ton i det jag skriver.

<Fiss 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

Jo så kan man oxå göra... (som jag brukar säga i replokalen) 😳☺️

Man kan otta nästan göra det man inte a göra iofs. ☺️
Postat

Hur menar du? I allmänhet eller i just den texten som jag skrev? 😲

Att du rent allmänt har jobbat bort problem som kan bero på ordblindhet, men som sagt, jag kanske blandar ihop dig ned nån annan.

Postat

tack för rättelsen.

Det var menat som ett beröm. Inte rättelse. Att politiker går på maktgala. Liksom det finns humorgala kan det finnas maktgala för politiker. 🙂

Postat

Att du rent allmänt har jobbat bort problem som kan bero på ordblindhet, men som sagt, jag kanske blandar ihop dig ned nån annan.

eller så har du blivit ordblind

k9 (oregistrerad)
Postat

Eftersom jag kan använda rättstavnings funktionen i googe så slipper jag välja ord som jag tycker är lättstavade. Så det stämmer.
k9 (oregistrerad)
Postat

Det var menat som ett beröm. Inte rättelse. Att politiker går på maktgala. Liksom det finns humorgala kan det finnas maktgala för politiker. 🙂

😲 Det var ju så jag tänkte. Därav versen som följer efter den. Rättade mig själv fel bara för att jag skrivit de istället för då framför ordet... 😊

Gillat att krångla till det och skapa nya ord eller böja orden fel på ett beskrivande sätt. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Yo 😎

Hey ya! 😎 B)
k9 (oregistrerad)
Postat

Nu är det sm alltid dags för kaffe. 🥰 :wub: 🥰

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Skriver ofta jätte knepigt när jag bara sitter och blajjar med någon text. Så här illa kan det se ut ibland;

"please do furnish me such information, you find me wanting too elevate me beyond my presant level of ignorance

judge me not a fool, though temptation, teach me kindly and I'll learn and you will gain, for your tutor skills, hard evidence"

😊

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

göttans

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Här är en klurighet att öga med ett hittepå-ord i sig.

"one got but what wits one's been bewitted with"

☺️

Redigerat av k9
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.