Den Gode Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 Rapparen Petter, inte Peps... 🙂 Hans texter har sexton rader... Sen kan man skriva om det som engagerar en... Jo, Jag förstod det. Har petters texter i boken alltså 16 rader styck?
Neosus Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 Jag skulle vilja se en bra film men jag vet inte vad Jag vet inte höft heller
slejnard Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 Jåh Jag skulle vilja se en bra film men jag vet inte vad Jag vet inte höft heller Sett divergent? Interstellar? Bra grejs Höft väljer du
Zakyath Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 I bandet jag börjat lira nu kör vi på svenska. Borde testa skriva en text själv. Återkommer om något år och säger hur det gick.
slejnard Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 Jåh fast skriv ändå här i längsta under tiden 😮 Har skrivit några på svenska: grillen e tänd och midsommar
Algotezza Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 Jo, Jag förstod det. Har petters texter i boken alltså 16 rader styck? Ja, hans texter har alla sexton rader. Sexton rader heter hans självbiografi som jag först lånade på skolbibblan och sen hitta på bokrean.
Den Gode Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 Vet inte vad/höft/lår etc. Långsökt men 😑 Jo men vad menar han? Kör ni tag team nu?
Den Gode Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 Ja, hans texter har alla sexton rader. Sexton rader heter hans självbiografi som jag först lånade på skolbibblan och sen hitta på bokrean. Jag menade att jag fick lite pepskänsla av din text. Petters texter har jag inte läst.
Algotezza Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 Jag menade att jag fick lite pepskänsla av din text. Petters texter har jag inte läst. Okie... Jag å neo e coolast team 😎 the Matrix Men in Black
Neosus Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 Jo men vad menar han? Kör ni tag team nu? Jag vet inte ens själv vad jag menar. Sån är jag. *fniss* Interstellar har jag sett. Den andra har jag nog inte sett. Men nu såg jag nyss om passageraren som landade flygplanet då puloten dog. Det vart spännande då han aldrig flygit förr. Passageraren alltså. På svt-play. Puloten vart kul ord.
k9 (oregistrerad) Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 (redigerat) häxjakt i vår riksdag, ett maktgalet rus skrik för att höras i medias brus ha en vag åsikt som du hävdar bestämt vem vet vart vinden imorgon har vänt? skyll på någon annan de fel du begått glöm argument, hårda ord duger gott. håll du ditt brandtal för att bränna till kol argumenten och häxan som värnar sitt bål. säg alltid emot även om du håller med mins att du är en sanningens smed välj siffror och fakta, smid länk efter länk en sanningens kedja, töjd i sträckbänk häxjakt i vår riksdag, politiken glöms bort att neka och peka är nu en sport som leks av ministrar och statstjänstemän då maktgalans rus dränker oss igen i fina salonger och i medias glans dansar folkvalda en djävulens-dans så smid du din kedja av lögn eller sanning på ditt bål är du ända bemanning (blev inspirerad av Algot att faktiskt testa att skriva på svenska. fast jag är inte säker på hur bra det vart, helt ärligt. 😊 ) Redigerat 7 maj 2015 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 Den vart bra, knie! Lägg upp den på Fejsbok. öh vågar nog inte det.. 😊 får nog översätta den till engelska först då.. 😛
k9 (oregistrerad) Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 (redigerat) Jo men vad menar han? Kör ni tag team nu? 😑 japp! de är lite i längsta-laget, kan man säga. ☺️ Redigerat 7 maj 2015 av k9
Den Gode Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 Interstellar har jag sett. Den andra har jag nog inte sett. Men nu såg jag nyss om passageraren som landade flygplanet då puloten dog. Det vart spännande då han aldrig flygit förr. Passageraren alltså. På svt-play. Puloten vart kul ord. Hur gör du annars? Laddar du hem olagligt?
k9 (oregistrerad) Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 Hur gör du annars? Laddar du hem olagligt? mycket går att streama utan att behöva ladda ner det alls. finns sidor som erbjuder fulfilm gratis online. 😉
k9 (oregistrerad) Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 blir inte stor bokstav så mycket just nu för shift-knappen sitter så dumt till på detta tangentbord att jag inte orkar leta rätt å den hela tiden. 😠
Den Gode Postat 6 maj 2015 Postat 6 maj 2015 blir inte stor bokstav så mycket just nu för shift-knappen sitter så dumt till på detta tangentbord att jag inte orkar leta rätt å den hela tiden. 😠 Varierar det?
Algotezza Postat 7 maj 2015 Postat 7 maj 2015 häxjakt i vår riksdag, ett maktgalet rus skrik för att höras i medias brus ha en vag åsikt som du hävdar bestämt vem vet vart vinden imorgon har vänt? skyll på någon annan de fel du begått glöm argument, hårda ord duger gott. håll du ditt brandtal för att bränna till kol argumenten och häxan som värnar sitt bål. säg alltid emot även om du håller med mins att du är en sanningens smed välj siffror och fakta, smid länk efter länk en sanningens kedja, töjd i sträckbänk häxjakt i vår riksdag, politiken glöms bort att neka och peka är nu en sport som leks av ministrar och statstjänstemän de maktgalans rus dränker oss igen i fina salonger och i medias glans dansar folkvalda en djävulens-dans så smid du din kedja av lögn eller sanning på ditt bål är du ända bemanning (blev inspirerad av Algot att faktiskt testa att skriva på svenska. fast jag är inte säker på hur bra det vart, helt ärligt. 😊 ) Najs att kunna inspirera andra! 😄
Recommended Posts