Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Jag har 30/12 adsl nu, gick från 10/10. Den enda gången jag tycker att det är stor skillnad är när jag använder Steam för att ta hem något spel. Kör jag bredbandskollen så får jag ofta 31/6 viket få anses vara mer än bra då jag kör på wifi och har datorn en bit ifrån routern samt att jag kör på en laptop som inte har det bästa nätverkskortet till att börja med.

Men så bor jag mindre än 50 meter ifrån närmsta telestation med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jo det bör gå att streama på 10. Minimum för streaming brukar vara 3. Jag har 2 via kabelinternet men det går knappt att streama då det bara buffrar hela tiden. Men 10 bör gå bra.

4G tror jag blir snabbare än 10.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag tror att det mest bara är trams sånt där. Visst kan man äta bättre och nyttigare men nån slags blandning måste man nog ha ändå.. 😕 Och att röra sig mer.

Nu sitter vi för mycket och äter för mycket och stressar för mycket då blir det som det blir därefter.

Jag är inne på ditt spår Grahn. Känns som folk krånglar till det med speciella dieter.

Intar man mer energi än man gör sig av med så lagras det i kroppen, punkt.

Jag har aldrig gjort något komplicerat. Käkat vanlig husmanskost, lite skräpmat/läsk, mycket mussli, grovt bröd, grönsaker, frukt. Tränar 3gger i veckan. Ändå unnat mig pizza, öl, godis på helger. Tycker mig vara vältränad efter att ha hållit på några år nu. När jag nån period rör mig mindre och äter mer skräpmat så lägger det snabbt på sig runt midjan, så får man börja träna mer igen och äta bättre. Det är ingen Rocket Science direkt. 😛 Tror folk försöker hitta genvägar, pga ont om tid och ork.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Tid bokad för att göra klart tatueringen. Om två veckor fyller vi i skuggor och färg. 😄

Sköj Micke! Förväntar mig bild sen förstås, när det läkt o så. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

10MB räcker om det inte många som ska dela på samma uppkoppling samtidigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lakrits vill jag inmundiga! Kör den här dieten till imorn. Ska på personaldagar i Lycksele så då blire carbs!

Min lakritsfavorit är italiensk rålakrits från Amarella Rossano. Finns på ICA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan berätta hur den ser ut om du är intresserad. Det är ett stort hjärta som det står längsta i. Så klart. ☺️

Spoiler! 🙁 Fast du missade att jag även har alla era avatar-bilder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...