Memphis Postat 4 maj 2015 Postat 4 maj 2015 (redigerat) En tjejpolare hade fått höra samma sak så jag säger samma sak som jag sa till henne: att vara kräsen betyder att du bara nöjer dig med det bästa, för du är bara värd det bästa! 🥰 Micke 🥰 Jag är inte säker på att jag inte har frågat förut, men är det någon som har erfarenhet av att sälja prylar tradera? Det här med auktion verkar lite osäkert. Har sålt en del, men framförallt köpte mycket på Tradera. Upplever det som väldigt säkert. Redigerat 4 maj 2015 av Memphis
Den Gode Postat 4 maj 2015 Postat 4 maj 2015 Finnarna? De är väl det folk som dricker mest affke per invånare... Japp 😑 Dom är kända för att dra kniv i alla möjliga situationer också. Kniven i ena näven och kaffekoppen i den andra.
Den Gode Postat 4 maj 2015 Postat 4 maj 2015 Micke 🥰 Har sålt en del, men framförallt köpte mycket på Tradera. Upplever det som väldigt säkert. Har det varit någon auktion där du sålt eller köpt nåt billigt?
Memphis Postat 4 maj 2015 Postat 4 maj 2015 Finnarna? De är väl det folk som dricker mest affke per invånare... Japp, vi svenskar kommer tvåa. Sen Norge/Danmark. ☺️ http://www.expertvalet.se/blogg/2014/08/den-svenska-kaffekulturen
Memphis Postat 4 maj 2015 Postat 4 maj 2015 Har det varit någon auktion där du sålt eller köpt nåt billigt? Hm. ja? Tex min retro kamera som postade bild på gick för bara 119kr. Om nu det räknas som billigt.
k9 (oregistrerad) Postat 4 maj 2015 Postat 4 maj 2015 Herrejävlar. Det var den andra jag har tänkt på. Den gode blir lite tungt. Vet inte om godis beskriver mig så väl dock? Kommer ihåg att du inte alls gillade när jag kallade dig för Godis en gång förut.
k9 (oregistrerad) Postat 4 maj 2015 Postat 4 maj 2015 Dom är kända för att dra kniv i alla möjliga situationer också. Kniven i ena näven och kaffekoppen i den andra. 😛 En finne utan kniv är som en hora utan fit. 😳 ...kärlekstunnel. 😊
k9 (oregistrerad) Postat 4 maj 2015 Postat 4 maj 2015 Japp, vi svenskar kommer tvåa. Sen Norge/Danmark. ☺️ http://www.expertval...a-kaffekulturen Förr så var vi överlägsna världsettor. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 4 maj 2015 Postat 4 maj 2015 😮 :o 😮 :o 😮 :o 😳😮😊 Då säger jag gunatt! Gunatt! G´natt! Vi kommer snart och lägger oss vi med. 🥰
Den Gode Postat 4 maj 2015 Postat 4 maj 2015 Kommer ihåg att du inte alls gillade när jag kallade dig för Godis en gång förut. Var det något annat du kallade mig? Något tyngre?
k9 (oregistrerad) Postat 4 maj 2015 Postat 4 maj 2015 Äh... nu ska jag gå och sussa lite jag med. 😐 G´natt! 🙂
Den Gode Postat 4 maj 2015 Postat 4 maj 2015 Minns bara Godis... 😲 https://www.studio.se/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1
slejnard Postat 5 maj 2015 Postat 5 maj 2015 Förr så var vi överlägsna världsettor. 🙂 Vi måste ta tillbaka tronen. Jag kämpar å drar mitt kaffe till stacken.
slejnard Postat 5 maj 2015 Postat 5 maj 2015 Dom är kända för att dra kniv i alla möjliga situationer också. Kniven i ena näven och kaffekoppen i den andra. Hehe 😄
slejnard Postat 5 maj 2015 Postat 5 maj 2015 hihi 😄 @work@akkfe@ 😑 ojoj...inlägg#8000 😮 grattis till mig. 😑
slejnard Postat 5 maj 2015 Postat 5 maj 2015 en macka med hål i. ser mackor o kolhydrater överallt nu bara för att jag kör GI.
Recommended Posts