Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Men skaru ha stryk! 😠 xD Dragon Age Origins är ett av mina favoritspel genom tiderna. 😊

detta var ett tag sen, så kommer inte ihåg exakt vad jag störde mig på. har för mig att det var långa väntetider, grafiken såg jätteweird ut på mitt ps3 och så tror jag att stridssystemet inte var av min smak. funderat på att låta det gå och köra inquisition men hört att battlesystemet ska vara helt förstört i det; AIn jättekorkad och strategiska val hos karaktärerna onödiga och ibland omöjliga, med olika typer av kameraproblem osv på det.

Redigerat av Zakyath
Link to comment
Dela på andra sajter

detta var ett tag sen, så kommer inte ihåg exakt vad jag störde mig på. har för mig att det var långa väntetider, grafiken såg jätteweird ut på mitt ps3 och så tror jag att stridssystemet inte var av min smak. funderat på att låta det gå och köra inquisition men hört att battlesystemet ska vara helt förstört i det; AIn jättekorkad och strategiska val hos karaktärerna onödiga och ibland omöjliga, med olika typer av kameraproblem osv på det.

Prova det själv är väl ett tips, Inqusition och Origins har båda fått skyhöga betyg från alla håll och kanter. Det var väl bara tvåan som fick ganska dåligt betyg. Det kanske helt enkelt inte är dina typ av spel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är lite så jag tänkt. Har de fått så höga betyg, måste de ju vara bra. Jag gav upp origins ganska tidigt. Tror jag väntar på witcher, kanske ger mig på bloodborne och känner jag fortfarande för att nöta något spel får jag väl kika närmare på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska ja skruva upp toaletten och se hur det ser ut. Behöver nog byta packningar i den. Spolar ju så dåligt!

Skitkul! 😑

Om du ser honom därnere, hälsa Pazo från mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska ja skruva upp toaletten och se hur det ser ut. Behöver nog byta packningar i den. Spolar ju så dåligt!

Skitkul! 😑

Akta skägget och May the fourth be with you.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag öppnade upp och rengjorde lite och skruvade igen... igen. Nu läcker det inte och den fyller på snabbare nu. Men den spolar rätt så dåligt ändå. Då måste det vara dåliga packningar längst ner i botten!? 😕🤪

Hmmmm...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...