Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2015


Linus

Recommended Posts

Annons

Jammade med nåt gammalt gäng idag vi har inte spelat ihop på 5år 😄 men det satt i märgen låtarna. Vi har spelat mkt ihop förr

Ja det brukar sitta där i märgen faktiskt. Fasiken va kul! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Har försökt sälja ett trumset under veckan på Blocket men rackarns vad svårt det verkar vara, har ändå sänkt priset rejält.

Hallå, du glömde office space!

(hon har iofs en biroll där, men bra film)

Just det! 😄 Den måste jag banne mig se om igen, sjukt bra xD Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

En kompis såg mig som jag var "kräsen" för att jag inte hittat den rätta tjejen än.

Fick blandade känslor av det uttalandet.

Så är det inte alls. Blev lite irriterad tror jag. Haft otur med att hitta helt rätt bara.

Klockan är halv fyra. Kanske sova månne.

xD

photo-thumb-14346.jpg?_r=1389526877

En tjejpolare hade fått höra samma sak så jag säger samma sak som jag sa till henne: att vara kräsen betyder att du bara nöjer dig med det bästa, för du är bara värd det bästa! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

om drygt ett par veckor kommer witcher 3. ska du köra det mickeh?

om någon annan är sugen på det får de också svara

Japp! Fast jag har inte kört någon av dom tidigare delarna. 1an tror jag inte ens släpptes på någon konsol jag har.

Jag hoppas att det ska vara lika bra eller bättre än Dragon Age Inqusition. 🙂

Har Jennifer Aniston varit med i någon bra film?

Det räcker väl med att hon är snygg?

För övrigt är hon med i en av mina favoritfilmer genom tiderna: Office Space. 😄

Nej, här skall inte älskas och mysas inte 😠

Eller Wubbas 😠

🥰 :wub: 🥰 :wub:

VAB:as då? 😠

Vård av bas?

Link to comment
Dela på andra sajter

En tjejpolare hade fått höra samma sak så jag säger samma sak som jag sa till henne: att vara kräsen betyder att du bara nöjer dig med det bästa, för du är bara värd det bästa! 🥰

Yeah. Vad var det jag sa nu igen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp! Fast jag har inte kört någon av dom tidigare delarna. 1an tror jag inte ens släpptes på någon konsol jag har.

Jag hoppas att det ska vara lika bra eller bättre än Dragon Age Inqusition. 🙂

Jag köpte Dragon Age Origins, men det var ju hutlöst trist. Gick och lämnade tillbaka det. Witcher 2 är en av de bästa RPGerna imo som hamnar bakom de bästa FF-titlarna bla. Är helt övertygad om att Witcher 3 kommer vara i samma klass.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte Dragon Age Origins, men det var ju hutlöst trist. Gick och lämnade tillbaka det. Witcher 2 är en av de bästa RPGerna imo som hamnar bakom de bästa FF-titlarna bla. Är helt övertygad om att Witcher 3 kommer vara i samma klass.

Men skaru ha stryk! 😠 xD Dragon Age Origins är ett av mina favoritspel genom tiderna. 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Arbetslag 1515-1700. Mumzich!

Skitväder i Lund...

Förresten, nån som kollar Blacklist, amerikansk thriller på Netflix och Viaplay? Vi är fast och kollar två tre avsnitt per kväll...

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...